Jump to content
Luukasz

Teczka - Luukasz

Recommended Posts

Cześć,

 

Ćwiczę sobie modelowanie hardsurface,

Wrzucam skończone hi-poly Stena. Model pod wypalanie tekstur na low-poly.

Zapraszam do komentowania :)

stenHP1jp_snwrqsx.jpg

stenHP2jp_snwrqss.jpg

Edited by Luukasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładne cudo, w czym robione?

 

- - - Połączono posty - - -

 

No i w sumie to nie wiem jaki będzie low-poly wyglądało ale kilka detali jeszcze mógłbyś dodać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki,

 

zagloowka: modeluję w Blenderze

 

Zrobiłem w końcu lp i normalki :D

stensiatk_ssqeqpq.jpg

stennorma_ssqeqpa.jpg

 

detaljpg_ssqeqhp.jpg

detal2jpg_ssqeqhh.jpg

detal3jpg_ssqeqhr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele HP całkiem spoczko Ci wychodzą, ale z teksturowaniem to fakt, poćwiczyć trzeba. Widać bardzo że photoshop, olej i zrób od nowa w substance painterze - będzi eo niebo lepiej. Samo LP mogłoby być bardziej zaokrąglone, bo widać kanty. Hełmy niemieckie były afaik tłoczone z jednego kawałka blachy, a nie laminatu kilku warstw - dlatego detal który masz po prawej stronie (te 'wkruszenie' w warstwie stali) - conajwyzej warstwa farby ze starosci/rdzy odpadała: http://thumbs2.picclick.com/d/w1600/pict/252494298561_/German-WWII-WW2-Elite-Combat-Helmet-in-Normandy.jpg

W mniej zniszczonych / młodszych hełmach, zniszczenia są bardziej powierzchniowe (pamiętajmy że musiała być to dośc wytrzymała stal, miała chronić głowę przed odłamkami):

http://gwh.rockbridgeservic.netdna-cdn.com/wp-content/gallery/new-products/h33.jpg

http://www.collectorsmilitaria.com/img/040113m42sdarmyhelmet/DSC00989.jpg

 

Wiem że to nie dokładnie ten model, ale surface material widać.

 

Pozdrawiam,

A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem dwa pojazdy do moda Red Orchestry

 

Samo diffuse, ok 23k tris na model:

szymon-lukaszuk-m73.jpg?1479409480

szymon-lukaszuk-m74.jpg?1479409483

szymon-lukaszuk-m76.jpg?1479409489

szymon-lukaszuk-m222.jpg?1479409482

szymon-lukaszuk-m22.jpg?1479409489

 

Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg

 

Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze:

 

https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed

Edited by Luukasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele bardzo ładne, ale zmień renderer dodaj światła co najmniej 2. Kolorystyka zlewa się z tłem przez co nie są wyeksponowane należycie. Traci się na odbiorze pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :D

Jeszcze jeden z samym diffuse

szymon-lukaszuk-hf-hwoitzer.jpg?1496400624

szymon-lukaszuk-hf-mg.jpg?1496400628

 

Teraz ćwiczę hard-surface,

Walther p38, uczę się też na nim mayi :)

36ykotnfd89v.jpg

8twxqxzqlhcc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy