Luukasz Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 (edited) Cześć, Ćwiczę sobie modelowanie hardsurface, Wrzucam skończone hi-poly Stena. Model pod wypalanie tekstur na low-poly. Zapraszam do komentowania :) Edited July 10, 2017 by Luukasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagloowka Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 ładne cudo, w czym robione? - - - Połączono posty - - - No i w sumie to nie wiem jaki będzie low-poly wyglądało ale kilka detali jeszcze mógłbyś dodać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tosiak Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Mnie się podoba:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Dzięki, zagloowka: modeluję w Blenderze Zrobiłem w końcu lp i normalki :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted May 9, 2016 Author Share Posted May 9, 2016 https://sketchfab.com/models/4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e?utm_source=oembed&utm_medium=embed&utm_campaign=4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted May 19, 2016 Author Share Posted May 19, 2016 glock 17, początek hp :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted May 21, 2016 Author Share Posted May 21, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted July 4, 2016 Author Share Posted July 4, 2016 Koła Sd.Kfz. 251 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted August 6, 2016 Author Share Posted August 6, 2016 Postępy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Postanowiłem, że poćwiczę sobie na prostszych modelach zanim zbiorę się za teksturowanie hanomaga. Na początek hełm: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Teksturowałem PS i Blenderze, ale będę niedługo ogarniać substance painter'a :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Modele HP całkiem spoczko Ci wychodzą, ale z teksturowaniem to fakt, poćwiczyć trzeba. Widać bardzo że photoshop, olej i zrób od nowa w substance painterze - będzi eo niebo lepiej. Samo LP mogłoby być bardziej zaokrąglone, bo widać kanty. Hełmy niemieckie były afaik tłoczone z jednego kawałka blachy, a nie laminatu kilku warstw - dlatego detal który masz po prawej stronie (te 'wkruszenie' w warstwie stali) - conajwyzej warstwa farby ze starosci/rdzy odpadała: http://thumbs2.picclick.com/d/w1600/pict/252494298561_/German-WWII-WW2-Elite-Combat-Helmet-in-Normandy.jpg W mniej zniszczonych / młodszych hełmach, zniszczenia są bardziej powierzchniowe (pamiętajmy że musiała być to dośc wytrzymała stal, miała chronić głowę przed odłamkami): http://gwh.rockbridgeservic.netdna-cdn.com/wp-content/gallery/new-products/h33.jpg http://www.collectorsmilitaria.com/img/040113m42sdarmyhelmet/DSC00989.jpg Wiem że to nie dokładnie ten model, ale surface material widać. Pozdrawiam, A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 (edited) Zrobiłem dwa pojazdy do moda Red Orchestry Samo diffuse, ok 23k tris na model: Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Edited June 29, 2017 by Luukasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idaho Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Modele bardzo ładne, ale zmień renderer dodaj światła co najmniej 2. Kolorystyka zlewa się z tłem przez co nie są wyeksponowane należycie. Traci się na odbiorze pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Dzięki :D Jeszcze jeden z samym diffuse Teraz ćwiczę hard-surface, Walther p38, uczę się też na nim mayi :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luukasz Posted July 10, 2017 Author Share Posted July 10, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now