Luukasz Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 (edited) Cześć, Ćwiczę sobie modelowanie hardsurface, Wrzucam skończone hi-poly Stena. Model pod wypalanie tekstur na low-poly. Zapraszam do komentowania :) Edited July 10, 2017 by Luukasz
zagloowka Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 ładne cudo, w czym robione? - - - Połączono posty - - - No i w sumie to nie wiem jaki będzie low-poly wyglądało ale kilka detali jeszcze mógłbyś dodać.
Luukasz Posted April 30, 2016 Author Posted April 30, 2016 Dzięki, zagloowka: modeluję w Blenderze Zrobiłem w końcu lp i normalki :D
Luukasz Posted May 9, 2016 Author Posted May 9, 2016 https://sketchfab.com/models/4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e?utm_source=oembed&utm_medium=embed&utm_campaign=4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e
Luukasz Posted September 8, 2016 Author Posted September 8, 2016 Postanowiłem, że poćwiczę sobie na prostszych modelach zanim zbiorę się za teksturowanie hanomaga. Na początek hełm: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Teksturowałem PS i Blenderze, ale będę niedługo ogarniać substance painter'a :)
Piro Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 Modele HP całkiem spoczko Ci wychodzą, ale z teksturowaniem to fakt, poćwiczyć trzeba. Widać bardzo że photoshop, olej i zrób od nowa w substance painterze - będzi eo niebo lepiej. Samo LP mogłoby być bardziej zaokrąglone, bo widać kanty. Hełmy niemieckie były afaik tłoczone z jednego kawałka blachy, a nie laminatu kilku warstw - dlatego detal który masz po prawej stronie (te 'wkruszenie' w warstwie stali) - conajwyzej warstwa farby ze starosci/rdzy odpadała: http://thumbs2.picclick.com/d/w1600/pict/252494298561_/German-WWII-WW2-Elite-Combat-Helmet-in-Normandy.jpg W mniej zniszczonych / młodszych hełmach, zniszczenia są bardziej powierzchniowe (pamiętajmy że musiała być to dośc wytrzymała stal, miała chronić głowę przed odłamkami): http://gwh.rockbridgeservic.netdna-cdn.com/wp-content/gallery/new-products/h33.jpg http://www.collectorsmilitaria.com/img/040113m42sdarmyhelmet/DSC00989.jpg Wiem że to nie dokładnie ten model, ale surface material widać. Pozdrawiam, A.
Luukasz Posted November 18, 2016 Author Posted November 18, 2016 (edited) Zrobiłem dwa pojazdy do moda Red Orchestry Samo diffuse, ok 23k tris na model: Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Edited June 29, 2017 by Luukasz
Idaho Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Modele bardzo ładne, ale zmień renderer dodaj światła co najmniej 2. Kolorystyka zlewa się z tłem przez co nie są wyeksponowane należycie. Traci się na odbiorze pracy.
Luukasz Posted June 29, 2017 Author Posted June 29, 2017 Dzięki :D Jeszcze jeden z samym diffuse Teraz ćwiczę hard-surface, Walther p38, uczę się też na nim mayi :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now