Luukasz Napisano 11 Luty 2016 Napisano 11 Luty 2016 (edytowane) Cześć, Ćwiczę sobie modelowanie hardsurface, Wrzucam skończone hi-poly Stena. Model pod wypalanie tekstur na low-poly. Zapraszam do komentowania :) Edytowane 10 Lipiec 2017 przez Luukasz
zagloowka Napisano 11 Luty 2016 Napisano 11 Luty 2016 ładne cudo, w czym robione? - - - Połączono posty - - - No i w sumie to nie wiem jaki będzie low-poly wyglądało ale kilka detali jeszcze mógłbyś dodać.
Luukasz Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Dzięki, zagloowka: modeluję w Blenderze Zrobiłem w końcu lp i normalki :D
Luukasz Napisano 9 Maj 2016 Autor Napisano 9 Maj 2016 https://sketchfab.com/models/4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e?utm_source=oembed&utm_medium=embed&utm_campaign=4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e
Luukasz Napisano 8 Wrzesień 2016 Autor Napisano 8 Wrzesień 2016 Postanowiłem, że poćwiczę sobie na prostszych modelach zanim zbiorę się za teksturowanie hanomaga. Na początek hełm: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Teksturowałem PS i Blenderze, ale będę niedługo ogarniać substance painter'a :)
Piro Napisano 9 Wrzesień 2016 Napisano 9 Wrzesień 2016 Modele HP całkiem spoczko Ci wychodzą, ale z teksturowaniem to fakt, poćwiczyć trzeba. Widać bardzo że photoshop, olej i zrób od nowa w substance painterze - będzi eo niebo lepiej. Samo LP mogłoby być bardziej zaokrąglone, bo widać kanty. Hełmy niemieckie były afaik tłoczone z jednego kawałka blachy, a nie laminatu kilku warstw - dlatego detal który masz po prawej stronie (te 'wkruszenie' w warstwie stali) - conajwyzej warstwa farby ze starosci/rdzy odpadała: http://thumbs2.picclick.com/d/w1600/pict/252494298561_/German-WWII-WW2-Elite-Combat-Helmet-in-Normandy.jpg W mniej zniszczonych / młodszych hełmach, zniszczenia są bardziej powierzchniowe (pamiętajmy że musiała być to dośc wytrzymała stal, miała chronić głowę przed odłamkami): http://gwh.rockbridgeservic.netdna-cdn.com/wp-content/gallery/new-products/h33.jpg http://www.collectorsmilitaria.com/img/040113m42sdarmyhelmet/DSC00989.jpg Wiem że to nie dokładnie ten model, ale surface material widać. Pozdrawiam, A.
Luukasz Napisano 18 Listopad 2016 Autor Napisano 18 Listopad 2016 (edytowane) Zrobiłem dwa pojazdy do moda Red Orchestry Samo diffuse, ok 23k tris na model: Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Edytowane 29 Czerwiec 2017 przez Luukasz
Idaho Napisano 18 Listopad 2016 Napisano 18 Listopad 2016 Modele bardzo ładne, ale zmień renderer dodaj światła co najmniej 2. Kolorystyka zlewa się z tłem przez co nie są wyeksponowane należycie. Traci się na odbiorze pracy.
Luukasz Napisano 29 Czerwiec 2017 Autor Napisano 29 Czerwiec 2017 Dzięki :D Jeszcze jeden z samym diffuse Teraz ćwiczę hard-surface, Walther p38, uczę się też na nim mayi :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się