Robert B. Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 mam pytanie jak zrobić teksture na siatkę czyli taką z dziurami pustymi w środku z góry dzięki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 uzyj kanalu alpha pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 17 Październik 2004 Autor Share Napisano 17 Październik 2004 ale na jpg czy musi być specjalny format Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 jpg jaczej nie obsługue alpha więc chyba gif :) (to chyba oczywiste) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 Ja bym rozlozyl to na 2 jpg. Wlasciwa textura i mapa opacity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 od gif chyba prędzej tga, ale to moje zdanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 17 Październik 2004 Share Napisano 17 Październik 2004 a ja lubie png :) ale jak już wspomniano robisz jeden obrazek jako normalna texturke i potem taki sam tylko 2-kolorowy i ten ostatni dajesz do kanału opacity czy ajk to się tam zowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 17 Październik 2004 Autor Share Napisano 17 Październik 2004 dzięks wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 18 Październik 2004 Autor Share Napisano 18 Październik 2004 No i podziękowałem za wcześnie nie mogę tego zrobić z tga a z kanałem alpha nie wiem jak możecie dać jakieś toturiale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 18 Październik 2004 Share Napisano 18 Październik 2004 mask map, tylko jedna bytmapa musi byc negatywem drugiej, format nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 19 Październik 2004 Share Napisano 19 Październik 2004 A sproboj TIFF albo jpg i gif 2-kolorowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 19 Październik 2004 Autor Share Napisano 19 Październik 2004 a macie jakieś tutki dla lepszego zrozumienia tematyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 19 Październik 2004 Share Napisano 19 Październik 2004 1) robisz teksture, zapisujesz np, jako JPG 2) na bazie tego samego brazka tworzysz czarno-biala mape opacity - zapisujesz np. jako GIF 3)w material editorze wrzuvasz mapke z pkt 1 do diffuse, a te zpunktu 2 do opacity. 4) zamiast punktu 2 mozesz w zakladce channels (mowa o Fotoszkopie oczywiscie) utworzyc nowy kanal i w nim zrobic czarno-biala maske przezroczystosci. Calosc zapisujesz do Tiffa, przy save zaznaczasz "Alpha channels", a w maxie zaznaczasz w slocie mapy "use image alpha" - jesli mnie pamiec nie zwodzi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 20 Październik 2004 Autor Share Napisano 20 Październik 2004 oki dzięks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Październik 2004 Share Napisano 20 Październik 2004 Maskę nie czarno-białą tylko w 256 odcieniach szarości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się