Napisano 17 Październik 200420 l mam pytanie jak zrobić teksture na siatkę czyli taką z dziurami pustymi w środku z góry dzięki za odp
Napisano 17 Październik 200420 l jpg jaczej nie obsługue alpha więc chyba gif :) (to chyba oczywiste)
Napisano 17 Październik 200420 l a ja lubie png :) ale jak już wspomniano robisz jeden obrazek jako normalna texturke i potem taki sam tylko 2-kolorowy i ten ostatni dajesz do kanału opacity czy ajk to się tam zowie
Napisano 18 Październik 200420 l Autor No i podziękowałem za wcześnie nie mogę tego zrobić z tga a z kanałem alpha nie wiem jak możecie dać jakieś toturiale
Napisano 18 Październik 200420 l mask map, tylko jedna bytmapa musi byc negatywem drugiej, format nie ma znaczenia
Napisano 19 Październik 200420 l 1) robisz teksture, zapisujesz np, jako JPG 2) na bazie tego samego brazka tworzysz czarno-biala mape opacity - zapisujesz np. jako GIF 3)w material editorze wrzuvasz mapke z pkt 1 do diffuse, a te zpunktu 2 do opacity. 4) zamiast punktu 2 mozesz w zakladce channels (mowa o Fotoszkopie oczywiscie) utworzyc nowy kanal i w nim zrobic czarno-biala maske przezroczystosci. Calosc zapisujesz do Tiffa, przy save zaznaczasz "Alpha channels", a w maxie zaznaczasz w slocie mapy "use image alpha" - jesli mnie pamiec nie zwodzi :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto