DIGITALWORLD Napisano 8 Marzec 2016 Napisano 8 Marzec 2016 Próbuję przenieść do UE 4 kawałek realnego miasta. Na razie bez modelu terenu. Załadowałem do silnika 4 skany map zasadniczych. I na takim podkładzie zacząłem modelować prototyp posiłkując się też google street view. Czy modelować w całości ulice i chodniki jako jeden duży model? Osobno ulice i osobno chodniki? Jaki sposób modelowania jest najlepszy pod silniki gier?
sabaru Napisano 8 Marzec 2016 Napisano 8 Marzec 2016 Zależy od silnika gry. Ja to tworze modele do GTA SA i z tego co zauważyłem to im większy model to silnikowi coraz trudniej go generować. W przypadku GTA objawia się to tym że model dłużej się wczytuje i nie zawsze działa poprawnie kolizja. Jeżeli chodzi o ulice to łącze je razem z chodnikiem ale w przypadku tej gry nie mogą być zbyt długie i zbyt szerokie bo dzieje się to co napisałem wyżej. Możesz sam poeksperymentować dodając modele na różne sposoby i testując je później w grze i obserwować jak gra się zachowuje z tymi modelami.
DIGITALWORLD Napisano 8 Marzec 2016 Autor Napisano 8 Marzec 2016 Dzięki za podpowiedzi. Silnik to Unreal Engine 4.
Rekomendowane odpowiedzi