fey Napisano 2 Kwiecień 2016 Napisano 2 Kwiecień 2016 Myślę, że wypadałoby w końcu coś swojego tu założyć. Sugestie i krytyka mile widziana ;) karta ala DA:Inquisiton ember vanguard- postać do mojego sekretnego projektu... trochę stary Link
ortheza Napisano 2 Kwiecień 2016 Napisano 2 Kwiecień 2016 Dobra wrzuta, nie da sie ukryc :) dawaj więcej!
Lucyfer Napisano 2 Kwiecień 2016 Napisano 2 Kwiecień 2016 jak długo rysujesz? pracujesz jako freelancer czy w jakimś studio? bardzo fajna wrzuta, dawaj więcej ! :)
fey Napisano 3 Kwiecień 2016 Autor Napisano 3 Kwiecień 2016 @ortheza Dzięki, niedługo będzie coś nowego :)) @Lucyfer Na tablecie od 1,5 roku 'tak na poważniej'. Obecnie niestety jako freelancer :d
Blejsoid Napisano 5 Kwiecień 2016 Napisano 5 Kwiecień 2016 jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form, krawędzie są rozświetlone raczej manierycznie, tzn bliki są obecne w wielu miejscach mimo że wg oświetlenia raczej nie powinno ich tam być. Patrząc na bliki, światło w tych pracach idzie nie z konkretnego punktu w trójwymiarowej przestrzeni sceny tylko jakby z płaskich kierunków typu lewo prawo dół itp. Nie uwzględnia głębi i właśnie dlatego bryły są spłaszczone. Nie wiem czy to co piszę jest zrozumiałe ale może coś tam pomoże ;)
fey Napisano 15 Kwiecień 2016 Autor Napisano 15 Kwiecień 2016 jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form...) Myślę że masz racje, ale obecnie staram się po prostu malować i bawić tym ;) master study, oryginał - Brent Cotton szkic inspirowany Dank Sewls 3
telthona Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 lubie te inspirowane DA:I karty :D wiekszość fanów świetnie potrafi się wstrzelić w klimat. co do Linka, to nie skojarzyłam że to on dopóki nie przeczytałam opisu kolorem powinieneś bardziej zadziałać (dać mu np przerzedzona blond grzywke) to od razu byłoby to bardziej intuicyjne że to Link :) pod wzgledem renderu Link wydaje sie troche niedokonczony (za mało czystych i ostrych krawędzi) a ten rycerz na tle lavy wygląda troche sztywno - wina rim lightu w "randomowych" miejscach. Gdyby stonować te rimlighty i refleksy w miejscach gdzie nie powinno ich być to praca wyglądałaby bardziej profesjonalnie ale generalnie swietne rzeczy, widać że poważnie myślisz o grafice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się