fey Posted April 2, 2016 Posted April 2, 2016 Myślę, że wypadałoby w końcu coś swojego tu założyć. Sugestie i krytyka mile widziana ;) karta ala DA:Inquisiton ember vanguard- postać do mojego sekretnego projektu... trochę stary Link
Lucyfer Posted April 2, 2016 Posted April 2, 2016 jak długo rysujesz? pracujesz jako freelancer czy w jakimś studio? bardzo fajna wrzuta, dawaj więcej ! :)
fey Posted April 3, 2016 Author Posted April 3, 2016 @ortheza Dzięki, niedługo będzie coś nowego :)) @Lucyfer Na tablecie od 1,5 roku 'tak na poważniej'. Obecnie niestety jako freelancer :d
Blejsoid Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form, krawędzie są rozświetlone raczej manierycznie, tzn bliki są obecne w wielu miejscach mimo że wg oświetlenia raczej nie powinno ich tam być. Patrząc na bliki, światło w tych pracach idzie nie z konkretnego punktu w trójwymiarowej przestrzeni sceny tylko jakby z płaskich kierunków typu lewo prawo dół itp. Nie uwzględnia głębi i właśnie dlatego bryły są spłaszczone. Nie wiem czy to co piszę jest zrozumiałe ale może coś tam pomoże ;)
fey Posted April 15, 2016 Author Posted April 15, 2016 jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form...) Myślę że masz racje, ale obecnie staram się po prostu malować i bawić tym ;) master study, oryginał - Brent Cotton szkic inspirowany Dank Sewls 3
telthona Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 lubie te inspirowane DA:I karty :D wiekszość fanów świetnie potrafi się wstrzelić w klimat. co do Linka, to nie skojarzyłam że to on dopóki nie przeczytałam opisu kolorem powinieneś bardziej zadziałać (dać mu np przerzedzona blond grzywke) to od razu byłoby to bardziej intuicyjne że to Link :) pod wzgledem renderu Link wydaje sie troche niedokonczony (za mało czystych i ostrych krawędzi) a ten rycerz na tle lavy wygląda troche sztywno - wina rim lightu w "randomowych" miejscach. Gdyby stonować te rimlighty i refleksy w miejscach gdzie nie powinno ich być to praca wyglądałaby bardziej profesjonalnie ale generalnie swietne rzeczy, widać że poważnie myślisz o grafice.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now