Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Myślę, że wypadałoby w końcu coś swojego tu założyć.

Sugestie i krytyka mile widziana ;)

 

wojtek-depczynski-magister-by-h1fey-d8bo8lh.jpg?1423404412

karta ala DA:Inquisiton

 

wojtek-depczynski-cursed-king4.jpg?1458511483

ember vanguard- postać do mojego sekretnego projektu...

 

wojtek-depczynski-link1.jpg?1459367833

trochę stary Link

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak długo rysujesz? pracujesz jako freelancer czy w jakimś studio?

bardzo fajna wrzuta, dawaj więcej ! :)

Napisano
  • Autor

@ortheza Dzięki, niedługo będzie coś nowego :))

 

@Lucyfer Na tablecie od 1,5 roku 'tak na poważniej'. Obecnie niestety jako freelancer :d

Napisano

jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form, krawędzie są rozświetlone raczej manierycznie, tzn bliki są obecne w wielu miejscach mimo że wg oświetlenia raczej nie powinno ich tam być.

Patrząc na bliki, światło w tych pracach idzie nie z konkretnego punktu w trójwymiarowej przestrzeni sceny tylko jakby z płaskich kierunków typu lewo prawo dół itp. Nie uwzględnia głębi i właśnie dlatego bryły są spłaszczone.

Nie wiem czy to co piszę jest zrozumiałe ale może coś tam pomoże ;)

Napisano
  • Autor
jest potencjał, co się rzuca w oczy to ogólna płaskość form...)

 

Myślę że masz racje, ale obecnie staram się po prostu malować i bawić tym ;)

 

 

master_study001_by_h1fey-d9z3frv.png

master study, oryginał - Brent Cotton

 

 

dank_sewls___sketch_by_h1fey-d9z3hx6.png

szkic inspirowany Dank Sewls 3

Napisano

lubie te inspirowane DA:I karty :D wiekszość fanów świetnie potrafi się wstrzelić w klimat.

 

co do Linka, to nie skojarzyłam że to on dopóki nie przeczytałam opisu

kolorem powinieneś bardziej zadziałać (dać mu np przerzedzona blond grzywke) to od razu byłoby to bardziej intuicyjne że to Link :)

 

pod wzgledem renderu Link wydaje sie troche niedokonczony (za mało czystych i ostrych krawędzi)

a ten rycerz na tle lavy wygląda troche sztywno - wina rim lightu w "randomowych" miejscach. Gdyby stonować te rimlighty i refleksy w miejscach gdzie nie powinno ich być to praca wyglądałaby bardziej profesjonalnie

 

ale generalnie swietne rzeczy, widać że poważnie myślisz o grafice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności