mistrzjang Napisano 9 Kwiecień 2016 Napisano 9 Kwiecień 2016 (edytowane) Wrzucam swoje ostatnie prace. Trenuję modelowanie przedmiotów w 3ds maxie a renderuję w v-ray. Proszę o opinię/komentarz. Edytowane 13 Lipiec 2016 przez mistrzjang
mistrzjang Napisano 13 Kwiecień 2016 Autor Napisano 13 Kwiecień 2016 (edytowane) Wrzucam swój kolejny render: Edytowane 21 Kwiecień 2016 przez mistrzjang
mistrzjang Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Napisano 18 Kwiecień 2016 (edytowane) Edytowane 15 Maj 2016 przez mistrzjang
epowinska Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 Świetnie modelujesz. Długo już to robisz? I jeszcze jedno. Ile czasu trzeba poświęcić na wykonanie jednej pracy?
Hris Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 Możesz pododawać do tych już załączonych renderów, widoki siatek modeli? Czyli tzw. rendery wireframe. Ciekaw jestem jak zarządzasz siatką modeli.
Krzysztof Konrad Pyrdek Napisano 5 Czerwiec 2016 Napisano 5 Czerwiec 2016 Ładny rendering tej łazienki .mam pytanie czy robisz cos takiego na zlecenie za odpłatą
skalpel3d Napisano 5 Czerwiec 2016 Napisano 5 Czerwiec 2016 (edytowane) modele całkiem całkiem natomiast shadery masz przepraszam paskudne w kuchni razi ściana z cegły, masz nieprawidłowa mapę w niej cegły powinny być wystające a nie schowane w zaprawie :) Oświetlenie sceny kuchni leży totalnie w ogóle brak odbioru światła pochodzącego z zewnątrz dwa jeśli jakieś źródle emituje światło to przydałoby się aby wewnątrz lampki tez było światło plus skoro blat jest tak lustrzany powinny na nim być widoczne refleksy od lampek spod szafek konstrukcyjnie nie widzi mi się taki model lampek montowanych pod szafkami :), szyba od piekarnika gdzie ty widziałeś taki piekarnik ;), popracuj nad odbiciami w materiałach dodasz im realizmu. Poczytaj jak się powinno sceny kadrować bo w tym momencie to jest to przykład tego czego nie powinno się robić , ważne zwróć uwagę na zbiegi perspektywy w łazience walą ci się ściany, szyba pod prysznicem powinna mieć grubość, materiały paskudnie szumią źle dobrane subdivids, w łazience wyłożyło ci się aa na oknie raz ze jest ono prześwietlone dwa powstała paskudna czarna ząbkowana obwódka na krawędziach górnych słupka pod prysznicem Scena z monitorem znowu kadrowanie, praktycznie z wyjątkiem komórki i głośnika wszystko przycięte przez kadr, tak jak wcześniej shadery do poprawki, monitory emitują delikatnie światło, tym razem lampka się świeci ale światła z niej w scenie brak :) Watek nazwałeś trening to przepraszam ale co on robi w Finished Works, porównaj swoje prace z tymi w tym dziale umieszczanymi to są to na pewno nieskończone prace :) maja potencjał modelarski ale mają tez sporo rzeczy do poprawienia Edytowane 5 Czerwiec 2016 przez skalpel3d
skalpel3d Napisano 6 Czerwiec 2016 Napisano 6 Czerwiec 2016 (edytowane) Nie połączyło mi postów sorry :) wczoraj zapomniałem dopisać abyś się zapoznał sie z Ambient occlusion doda ci realizmu w renderah , co prawda ten standardowy vraya nie jest specjalnie genialny warto sobie samemu oddzielny pas wyrenderowac i dodać w postprodukcji Edytowane 6 Czerwiec 2016 przez skalpel3d
mistrzjang Napisano 9 Czerwiec 2016 Autor Napisano 9 Czerwiec 2016 Dasz rade wrzucić siatke bucików? ;) No to wrzucam. Pozdrawiam :]
mistrzjang Napisano 13 Lipiec 2016 Autor Napisano 13 Lipiec 2016 Witam, wrzucam swój ostatni rendering:
Rekomendowane odpowiedzi