Skocz do zawartości

[Obiekty 3D] Trening modelowania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

modele całkiem całkiem natomiast shadery masz przepraszam paskudne w kuchni razi ściana z cegły, masz nieprawidłowa mapę w niej cegły powinny być wystające a nie schowane w zaprawie :) Oświetlenie sceny kuchni leży totalnie w ogóle brak odbioru światła pochodzącego z zewnątrz dwa jeśli jakieś źródle emituje światło to przydałoby się aby wewnątrz lampki tez było światło plus skoro blat jest tak lustrzany powinny na nim być widoczne refleksy od lampek spod szafek konstrukcyjnie nie widzi mi się taki model lampek montowanych pod szafkami :), szyba od piekarnika gdzie ty widziałeś taki piekarnik ;), popracuj nad odbiciami w materiałach dodasz im realizmu. Poczytaj jak się powinno sceny kadrować bo w tym momencie to jest to przykład tego czego nie powinno się robić , ważne zwróć uwagę na zbiegi perspektywy w łazience walą ci się ściany, szyba pod prysznicem powinna mieć grubość, materiały paskudnie szumią źle dobrane subdivids, w łazience wyłożyło ci się aa na oknie raz ze jest ono prześwietlone dwa powstała paskudna czarna ząbkowana obwódka na krawędziach górnych słupka pod prysznicem

Scena z monitorem znowu kadrowanie, praktycznie z wyjątkiem komórki i głośnika wszystko przycięte przez kadr, tak jak wcześniej shadery do poprawki, monitory emitują delikatnie światło, tym razem lampka się świeci ale światła z niej w scenie brak :)

Watek nazwałeś trening to przepraszam ale co on robi w Finished Works, porównaj swoje prace z tymi w tym dziale umieszczanymi to są to na pewno nieskończone prace :) maja potencjał modelarski ale mają tez sporo rzeczy do poprawienia

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie połączyło mi postów sorry :) wczoraj zapomniałem dopisać abyś się zapoznał sie z Ambient occlusion doda ci realizmu w renderah , co prawda ten standardowy vraya nie jest specjalnie genialny warto sobie samemu oddzielny pas wyrenderowac i dodać w postprodukcji

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności