konorado Napisano 12 Kwiecień 2016 Napisano 12 Kwiecień 2016 witam, mam problem z ustawieniami vraya rt, przeczytałem parę artykułów o renderowaniu przy użyciu karty graficznej, przewertowałem dział dotyczący ustawień vraya rt na stronie producenta i dalej nic, przy renderowaniu silnikiem VRay adv 3.2 scena renderuje się 2 minuty, przy renderowaniu silnikiem Vray Rt 3.2, vray przestaje na chwile odpowiadać po czym renderuje bez końca (estimated time wynosi jakieś 5 dni), engine type ustawiony na CUDA, jeśli ktoś miał podobny problem albo wie jak go rozwiąć byłbym wdzięczny za wszelkie informacje Pozdrawiam specyfikacja komputera: intel core i7- 5820k 32 gb ram Nvidia geforce gtx970
skalpel3d Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 (edytowane) Nic dziwnego ze renderujesz bez końca skoro masz wstawione 0 w maksymalnym czasie renderowania zresztą wszystkie ograniczniki dałeś na 0 włącznie z noisem, a możesz albo dać ograniczenie czasu, albo ilość passów które ma vray policzyć, kolejna sprawa czy render mask jest celowo włączony bo wygląda mi na przypadek bo nie określiłeś id Edytowane 14 Kwiecień 2016 przez skalpel3d
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 vray się nadaje do renderowania na GPU jak, Blender do symulacji fluidów.
skalpel3d Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 vray się nadaje do renderowania na GPU jak, Blender do symulacji fluidów. sorry Maciek za to co napisze ale pieprzycie obywatelu ;) Twórcy widać ze mocno stawiaj na renderig na vray rt praktycznie każdy kolejny up vraya przynosi najwięcej poprawek i dodatków właśnie do RT już nie jest to wyłącznie active shade, mam tylko cicha nadzieje ze może zrobią w ogóle z vray hybrydę
Maciek Jutrzenka Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 sorry Maciek za to co napisze ale pieprzycie obywatelu ;) Twórcy widać ze mocno stawiaj na renderig na vray rt praktycznie każdy kolejny up vraya przynosi najwięcej poprawek i dodatków właśnie do RT już nie jest to wyłącznie active shade, mam tylko cicha nadzieje ze może zrobią w ogóle z vray hybrydę ahh, przyznaje się że najnowszego Vray'a nie używałem 3.0.. tak więc wierze ci na słowo :D aczkolwiek.. do Octane to im chyba daleko dalej nie?
skalpel3d Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 Maćku oczywiście ze nie jest to jeszcze silnik na poziomie octana ale zmierza w dobrą stronę i jest mocno rozwijany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się