Jump to content

Przepięcie animacji postaci do innego modelu


Recommended Posts

Posted

Wymyśliłem sobie stworzenie postaci, która ma się składać z samych linii a więc trochę tak jak kamień obrośnięty bluszczem. Wygenerowałem sobie podstawową sylwetkę człowieka w MakeHuman i zrobiłem interesującą mnie animacją postaci. Następnie wypaliłem animację do mesha w alembicu i teraz chciałbym zacząć modyfikować postać na wzór czegoś takiego:

 

render-curves.jpg?api=v2

 

Aby wykonać taki efekt musiałbym nieco pociąć moją postać a po zrobieniu tego animacja mi niestety przepadnie.. Rigowanie takiej niekompletnej geometrii też jest uciążliwe dlatego postanowiłem zapytać się tutaj czy w jakiś sposób idzie to zrobić, lub przepiąć animację w jakiś sprytny sposób ?

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy