Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wymyśliłem sobie stworzenie postaci, która ma się składać z samych linii a więc trochę tak jak kamień obrośnięty bluszczem. Wygenerowałem sobie podstawową sylwetkę człowieka w MakeHuman i zrobiłem interesującą mnie animacją postaci. Następnie wypaliłem animację do mesha w alembicu i teraz chciałbym zacząć modyfikować postać na wzór czegoś takiego:

 

render-curves.jpg?api=v2

 

Aby wykonać taki efekt musiałbym nieco pociąć moją postać a po zrobieniu tego animacja mi niestety przepadnie.. Rigowanie takiej niekompletnej geometrii też jest uciążliwe dlatego postanowiłem zapytać się tutaj czy w jakiś sposób idzie to zrobić, lub przepiąć animację w jakiś sprytny sposób ?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zainteresuj się tematem

retarget animation

https://knowledge.autodesk.com/support/maya/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/Maya/files/GUID-B2E9F8B9-F188-4E27-8820-BB0C8541701F-htm.html

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności