Napisano 18 Kwiecień 20168 l Wymyśliłem sobie stworzenie postaci, która ma się składać z samych linii a więc trochę tak jak kamień obrośnięty bluszczem. Wygenerowałem sobie podstawową sylwetkę człowieka w MakeHuman i zrobiłem interesującą mnie animacją postaci. Następnie wypaliłem animację do mesha w alembicu i teraz chciałbym zacząć modyfikować postać na wzór czegoś takiego: Aby wykonać taki efekt musiałbym nieco pociąć moją postać a po zrobieniu tego animacja mi niestety przepadnie.. Rigowanie takiej niekompletnej geometrii też jest uciążliwe dlatego postanowiłem zapytać się tutaj czy w jakiś sposób idzie to zrobić, lub przepiąć animację w jakiś sprytny sposób ?
Napisano 20 Kwiecień 20168 l Zainteresuj się tematem retarget animation https://knowledge.autodesk.com/support/maya/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/Maya/files/GUID-B2E9F8B9-F188-4E27-8820-BB0C8541701F-htm.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto