piotrkujko Napisano 18 Kwiecień 2016 Share Napisano 18 Kwiecień 2016 hej! Podrzucam najnowszą pracę, portret średniowiecznego chłopa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 18 Kwiecień 2016 Share Napisano 18 Kwiecień 2016 Paździoch na 100% ;) Jest potencjał, jeszcze bym posiedział nad tym. Pierwsze co rzuca się w oczy i co by zminimalizowało kartoflany wygląd to jego oczy. Gałki (kule) są zdecydowanie za duże. Poszperaj na necie jakieś anatomiczne przekroje głowy, żeby złapać proporcje w tym aspekcie. Na pierwszy strzał dodałbym mu jeszcze kulawe uzębienie. Nada charakteru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkujko Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2016 Dzięki za szybką odpowiedź! Grunt, że jest potencjał :D Faktycznie, można go jeszcze dopieścić. Co do oczu - kurde, bazowałem na zdjęciach, choć faktycznie, jak teraz porównuję, mogłyby być nieco mniejsze. Niestety, nie mam dobrego patentu na sam materiał oczu. Ten wymodliłem z pomocą zakopanych postów z 2009roku na zagranicznych forach, o których nie pamięta świat.. Genralnie szukam pomysłu na to by oczy były bardziej szkliste, załzawione. Doradzisz coś w tej kwestii ? Nad zębami popracuję:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 18 Kwiecień 2016 Share Napisano 18 Kwiecień 2016 (edytowane) Ja gałki konstrukcyjnie robię zawsze tak: Rzecz z projektu sprzed...3 lat (?). niedługo może opublikuje. Co do materiału to samo oko jest u mnie składową dwóch materiałów zmieszanych Blendem- SSS2 + standardowy materiał o większej połyskliwości (oba matexy z tą samą teksturą of course). Ta wystająca część (zapomniałem nazwy..rogówka?) to zwykły materiał na 100% refraction z minimalnym Reflection (bez fresnela). Jak dasz za duży reflection to zrobi się lusterko. Co do zapłakanych oczu, to dodaje jeszcze fizyczną geometrię w postaci zgromadzonych łez (minimalnie) w kącikach oczu. A na oczy to najlepiej dawać osobne światło (opcje Exclude dla całej sceny oprócz gałek) żeby ładne refleksy łapało Edytowane 18 Kwiecień 2016 przez STRZYG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkujko Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2016 No i do momentu osobnej geometrii ze łzami mam podobnie. Gałka oczna jeden obiekt, źrenica drugi obiekt. Na gałce SSS2 + blend z tą wypustką w miejscu źrenicy z 100% refrakcją i dużym połyskiem. Porobię testy z łzą w kąciku oczu i z osobnym światłem - na to nie wpadłem. Powinny wyglądać jeszcze lepiej. Mniej więcej jaką wartość ustawiasz pod reflection? Przy swoich oczach robiłem delikatnie fallofa + 0.94 na gloss. Rezultat widoczny na renderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackTheRippy Napisano 18 Kwiecień 2016 Share Napisano 18 Kwiecień 2016 Wyglada super, tylko tak jak wspomnial strzyg popracowalbym nad galkami. Daj im 24mm i powinno byc poprawnie :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 19 Kwiecień 2016 Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Ale brzydal! Odbicie w lewym oku trochę nie pasuje do reszty i moim zdaniem nieco dłuższy zarost dodałby mu nieco uroku. W każdym razie wygląda przekonująco... Bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkujko Napisano 19 Kwiecień 2016 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Ogromne dzięki za przychylne opinie :) Fakt, to odbicie w lewym oku również mnie nie przekonuję, ale tak jak już napisałem Strzygowi - nie wpadłem na pomysł, żeby gałki oczne oświetlać oddzielnie :) No nic, wszystko można poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi