Skocz do zawartości

[POSTAĆ 3D] Średniowieczny chłop


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Paździoch na 100% ;)

Jest potencjał, jeszcze bym posiedział nad tym. Pierwsze co rzuca się w oczy i co by zminimalizowało kartoflany wygląd to jego oczy. Gałki (kule) są zdecydowanie za duże. Poszperaj na necie jakieś anatomiczne przekroje głowy, żeby złapać proporcje w tym aspekcie.

Na pierwszy strzał dodałbym mu jeszcze kulawe uzębienie. Nada charakteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź!

Grunt, że jest potencjał :D Faktycznie, można go jeszcze dopieścić.

Co do oczu - kurde, bazowałem na zdjęciach, choć faktycznie, jak teraz porównuję, mogłyby być nieco mniejsze.

Niestety, nie mam dobrego patentu na sam materiał oczu. Ten wymodliłem z pomocą zakopanych postów z 2009roku na zagranicznych forach, o których nie pamięta świat.. Genralnie szukam pomysłu na to by oczy były bardziej szkliste, załzawione. Doradzisz coś w tej kwestii ?

Nad zębami popracuję:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gałki konstrukcyjnie robię zawsze tak:

51a1cf63d2774045814ff7e26d4d9dfa.jpg

 

Rzecz z projektu sprzed...3 lat (?). niedługo może opublikuje.

Co do materiału to samo oko jest u mnie składową dwóch materiałów zmieszanych Blendem- SSS2 + standardowy materiał o większej połyskliwości (oba matexy z tą samą teksturą of course). Ta wystająca część (zapomniałem nazwy..rogówka?) to zwykły materiał na 100% refraction z minimalnym Reflection (bez fresnela). Jak dasz za duży reflection to zrobi się lusterko.

 

Co do zapłakanych oczu, to dodaje jeszcze fizyczną geometrię w postaci zgromadzonych łez (minimalnie) w kącikach oczu.

 

A na oczy to najlepiej dawać osobne światło (opcje Exclude dla całej sceny oprócz gałek) żeby ładne refleksy łapało

Edytowane przez STRZYG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i do momentu osobnej geometrii ze łzami mam podobnie. Gałka oczna jeden obiekt, źrenica drugi obiekt. Na gałce SSS2 + blend z tą wypustką w miejscu źrenicy z 100% refrakcją i dużym połyskiem.

Porobię testy z łzą w kąciku oczu i z osobnym światłem - na to nie wpadłem. Powinny wyglądać jeszcze lepiej. Mniej więcej jaką wartość ustawiasz pod reflection? Przy swoich oczach robiłem delikatnie fallofa + 0.94 na gloss. Rezultat widoczny na renderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności