Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Paździoch na 100% ;)

Jest potencjał, jeszcze bym posiedział nad tym. Pierwsze co rzuca się w oczy i co by zminimalizowało kartoflany wygląd to jego oczy. Gałki (kule) są zdecydowanie za duże. Poszperaj na necie jakieś anatomiczne przekroje głowy, żeby złapać proporcje w tym aspekcie.

Na pierwszy strzał dodałbym mu jeszcze kulawe uzębienie. Nada charakteru.

Napisano
  • Autor

Dzięki za szybką odpowiedź!

Grunt, że jest potencjał :D Faktycznie, można go jeszcze dopieścić.

Co do oczu - kurde, bazowałem na zdjęciach, choć faktycznie, jak teraz porównuję, mogłyby być nieco mniejsze.

Niestety, nie mam dobrego patentu na sam materiał oczu. Ten wymodliłem z pomocą zakopanych postów z 2009roku na zagranicznych forach, o których nie pamięta świat.. Genralnie szukam pomysłu na to by oczy były bardziej szkliste, załzawione. Doradzisz coś w tej kwestii ?

Nad zębami popracuję:)

Napisano

Ja gałki konstrukcyjnie robię zawsze tak:

51a1cf63d2774045814ff7e26d4d9dfa.jpg

 

Rzecz z projektu sprzed...3 lat (?). niedługo może opublikuje.

Co do materiału to samo oko jest u mnie składową dwóch materiałów zmieszanych Blendem- SSS2 + standardowy materiał o większej połyskliwości (oba matexy z tą samą teksturą of course). Ta wystająca część (zapomniałem nazwy..rogówka?) to zwykły materiał na 100% refraction z minimalnym Reflection (bez fresnela). Jak dasz za duży reflection to zrobi się lusterko.

 

Co do zapłakanych oczu, to dodaje jeszcze fizyczną geometrię w postaci zgromadzonych łez (minimalnie) w kącikach oczu.

 

A na oczy to najlepiej dawać osobne światło (opcje Exclude dla całej sceny oprócz gałek) żeby ładne refleksy łapało

Edytowane przez STRZYG

Napisano
  • Autor

No i do momentu osobnej geometrii ze łzami mam podobnie. Gałka oczna jeden obiekt, źrenica drugi obiekt. Na gałce SSS2 + blend z tą wypustką w miejscu źrenicy z 100% refrakcją i dużym połyskiem.

Porobię testy z łzą w kąciku oczu i z osobnym światłem - na to nie wpadłem. Powinny wyglądać jeszcze lepiej. Mniej więcej jaką wartość ustawiasz pod reflection? Przy swoich oczach robiłem delikatnie fallofa + 0.94 na gloss. Rezultat widoczny na renderze.

Napisano

Ale brzydal! Odbicie w lewym oku trochę nie pasuje do reszty i moim zdaniem nieco dłuższy zarost dodałby mu nieco uroku. W każdym razie wygląda przekonująco... Bardzo :)

Napisano
  • Autor

Ogromne dzięki za przychylne opinie :)

Fakt, to odbicie w lewym oku również mnie nie przekonuję, ale tak jak już napisałem Strzygowi - nie wpadłem na pomysł, żeby gałki oczne oświetlać oddzielnie :) No nic, wszystko można poprawić

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.