santaclous Posted April 23, 2016 Posted April 23, 2016 (edited) Cześć. Od niedawna bawię się 3D Max i napotkałem problem. Nawet nie wiem jak to szukać. Gdy coś wstawię np dzbanuszek na herbatę to po renderingu obraz jest odwrócony chyba o 90 stopni. Jak to zrobić żeby obraz się renderował tak jak widzę przy projektowaniu w Perspective shaded? http://wrzucaj.net/image/zZ7cv Edited April 23, 2016 by santaclous
santaclous Posted April 24, 2016 Author Posted April 24, 2016 (edited) Problem rozwiązany. Trzeba było ustawić ActiveShade. http://wrzucaj.net/image/z2By1 A ja miałem ustawione Rendered Frame Window. http://wrzucaj.net/image/zxS Edited April 25, 2016 by santaclous
Pleszer Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 To nie do końca rozwiązanie, bo zmieniłeś tylko metodę renderowania na taką w "czasie rzeczywistym" - ale jak to Ci wystarczy to luz. Nie zmieniając metody upewnij się czy render nie startuje zawsze z kamery, mimo, że roboczo masz zaznaczone perspective view.
Koral93 Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 "To nie do końca rozwiązanie" - to mało powiedziane.. Skoro od nie dawna bawisz się Maxem to możesz nie wiedzieć, ale ActiveShade służy do szybkiego podglądu i nie wszystko w nim można zrobić (dobrze mieć do tego dobrą kartę graficzną i używać CUDA). Najprawdopodobniej masz zmienione coś w ustawieniach kamery. Spróbuj ją usunąć i stworzyć nową. Jak nie pomoże to napisz :D Sam jestem ciekaw co może być tego powodem ;)
santaclous Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Siema. Nie wiem co było nie tak ale zainstalowałem V-Ray 3.30.05 bo wcześniej miałem 3.2 i problem się rozwiązał.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now