santaclous Napisano 23 Kwiecień 2016 Napisano 23 Kwiecień 2016 (edytowane) Cześć. Od niedawna bawię się 3D Max i napotkałem problem. Nawet nie wiem jak to szukać. Gdy coś wstawię np dzbanuszek na herbatę to po renderingu obraz jest odwrócony chyba o 90 stopni. Jak to zrobić żeby obraz się renderował tak jak widzę przy projektowaniu w Perspective shaded? http://wrzucaj.net/image/zZ7cv Edytowane 23 Kwiecień 2016 przez santaclous
santaclous Napisano 24 Kwiecień 2016 Autor Napisano 24 Kwiecień 2016 (edytowane) Problem rozwiązany. Trzeba było ustawić ActiveShade. http://wrzucaj.net/image/z2By1 A ja miałem ustawione Rendered Frame Window. http://wrzucaj.net/image/zxS Edytowane 25 Kwiecień 2016 przez santaclous
Pleszer Napisano 9 Maj 2016 Napisano 9 Maj 2016 To nie do końca rozwiązanie, bo zmieniłeś tylko metodę renderowania na taką w "czasie rzeczywistym" - ale jak to Ci wystarczy to luz. Nie zmieniając metody upewnij się czy render nie startuje zawsze z kamery, mimo, że roboczo masz zaznaczone perspective view.
Koral93 Napisano 9 Maj 2016 Napisano 9 Maj 2016 "To nie do końca rozwiązanie" - to mało powiedziane.. Skoro od nie dawna bawisz się Maxem to możesz nie wiedzieć, ale ActiveShade służy do szybkiego podglądu i nie wszystko w nim można zrobić (dobrze mieć do tego dobrą kartę graficzną i używać CUDA). Najprawdopodobniej masz zmienione coś w ustawieniach kamery. Spróbuj ją usunąć i stworzyć nową. Jak nie pomoże to napisz :D Sam jestem ciekaw co może być tego powodem ;)
santaclous Napisano 15 Maj 2016 Autor Napisano 15 Maj 2016 Siema. Nie wiem co było nie tak ale zainstalowałem V-Ray 3.30.05 bo wcześniej miałem 3.2 i problem się rozwiązał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się