Krof Napisano 28 Kwiecień 2016 Napisano 28 Kwiecień 2016 Witam wszystkich, dopiero zaczynam swoją przygodę z Mayą i natrafiłem na problem, z którym się borykam od jakiegoś czasu. Chodzi mianowicie o płaskie powierzchnie, które w programie Autodesk Maya, 3DS Max wyglądają normalnie, ale w przypadku przerzucenia ich do substance paintera, lub unreal engine'a zaczynają znikać w zależności od obrotu kamerą. Skoro w tych dwóch ostatnich powierzchnie zanikają to podejrzewam, że problem tkwi w programie autodeska. Czy jest jakaś opcja w Maya, która umożliwi mi wyświetlanie tych powierzchni dwustronnie przez cały czas? Dla ułatwienia dołączam zrzuty ekranu. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.
aldolek Napisano 17 Lipiec 2016 Napisano 17 Lipiec 2016 może poprostu normalki są zwrócone do środka, wtedy być musiał tego face "z flipować"
Rekomendowane odpowiedzi