Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, dopiero zaczynam swoją przygodę z Mayą i natrafiłem na problem, z którym się borykam od jakiegoś czasu. Chodzi mianowicie o płaskie powierzchnie, które w programie Autodesk Maya, 3DS Max wyglądają normalnie, ale w przypadku przerzucenia ich do substance paintera, lub unreal engine'a zaczynają znikać w zależności od obrotu kamerą. Skoro w tych dwóch ostatnich powierzchnie zanikają to podejrzewam, że problem tkwi w programie autodeska. Czy jest jakaś opcja w Maya, która umożliwi mi wyświetlanie tych powierzchni dwustronnie przez cały czas? Dla ułatwienia dołączam zrzuty ekranu.

 

 

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może poprostu normalki są zwrócone do środka, wtedy być musiał tego face "z flipować"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.