kpulka Napisano 6 Czerwiec 2016 Napisano 6 Czerwiec 2016 Hej Problem występuje na płaskiej powierzchni sciany na edgu (białe rozjaśnienie). Pomimo dobrej Normal mapy Quixel bakeuje mi złe mapy dodatkowe co powoduje późniejsze błędy na teksturach. Problem jest widoczny na modelu w załączniku. Normal mapa jak widać jest dobra. Najwyraźniej Quixel ma o dziwo problem z niektórymi (płaskimi) krawędziami) i nie wiem jak to mogę naprawić. Wydaje mi się, że to problem jedynie modelu, ale co tu naprawić?
Mkermit Napisano 4 Lipiec 2016 Napisano 4 Lipiec 2016 trochę to wygląda tak jakby ci prześwitywał pod spotem model hipoly. czy przypadkiem nie zapomniało ci się go wyłączyć na podglądzie?
vandam Napisano 16 Lipiec 2016 Napisano 16 Lipiec 2016 staraj się lepiej modelować - quixel lepiej sobie radzi z czystą geometrią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się