kpulka Napisano 6 Czerwiec 2016 Share Napisano 6 Czerwiec 2016 Hej Problem występuje na płaskiej powierzchni sciany na edgu (białe rozjaśnienie). Pomimo dobrej Normal mapy Quixel bakeuje mi złe mapy dodatkowe co powoduje późniejsze błędy na teksturach. Problem jest widoczny na modelu w załączniku. Normal mapa jak widać jest dobra. Najwyraźniej Quixel ma o dziwo problem z niektórymi (płaskimi) krawędziami) i nie wiem jak to mogę naprawić. Wydaje mi się, że to problem jedynie modelu, ale co tu naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkermit Napisano 4 Lipiec 2016 Share Napisano 4 Lipiec 2016 trochę to wygląda tak jakby ci prześwitywał pod spotem model hipoly. czy przypadkiem nie zapomniało ci się go wyłączyć na podglądzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vandam Napisano 16 Lipiec 2016 Share Napisano 16 Lipiec 2016 staraj się lepiej modelować - quixel lepiej sobie radzi z czystą geometrią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się