Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

Problem występuje na płaskiej powierzchni sciany na edgu (białe rozjaśnienie). Pomimo dobrej Normal mapy Quixel bakeuje mi złe mapy dodatkowe co powoduje późniejsze błędy na teksturach.

Problem jest widoczny na modelu w załączniku. Normal mapa jak widać jest dobra. Najwyraźniej Quixel ma o dziwo problem z niektórymi (płaskimi) krawędziami) i nie wiem jak to mogę naprawić.

Wydaje mi się, że to problem jedynie modelu, ale co tu naprawić?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

trochę to wygląda tak jakby ci prześwitywał pod spotem model hipoly. czy przypadkiem nie zapomniało ci się go wyłączyć na podglądzie?

Napisano

staraj się lepiej modelować - quixel lepiej sobie radzi z czystą geometrią

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności