Napisano 15 Czerwiec 20168 l Hej. Oto mój najnowszy model. Potwór/obcy 04 -3d sculpt. Rzeźbiony w Zbrushu, retopo i Uv zrobione w Modo 901, Poly painting w Zbrushu, wyalanie mad Displace, Normal itd. w Zbrushu i trochę w modo. Shading i rendering modo 901. Więcej obrazków i Wireframes - na moim profilu Behance. http://www.behance.net/tomerk
Napisano 17 Czerwiec 20168 l a jakie było ustawienie oświetlenia i hdri, że takie prawdziwe kolory? zawsze jak dam foto-hdrkę, to koncepcja kolorów z tekstur upada
Napisano 19 Czerwiec 20168 l Autor Cześć Benton. Nie używałęm HDRI wcale. Są tam trzy źródła światła - jako wykłe światła z Modo. Zobacz na obrazku. Postać znajduje się w wielkiej bańce od której odbijają się fotony i już. Taką scenę możesz sobie kupić na http://www.flippednormals.com ale dobrze działa tylko z modo 901. Przy innych trochę się mieszają się ustawienia. - - - Updated - - - Dzięki - naprawdę doceniam wypowiedź.