tomerk Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Hej. Oto mój najnowszy model. Potwór/obcy 04 -3d sculpt. Rzeźbiony w Zbrushu, retopo i Uv zrobione w Modo 901, Poly painting w Zbrushu, wyalanie mad Displace, Normal itd. w Zbrushu i trochę w modo. Shading i rendering modo 901. Więcej obrazków i Wireframes - na moim profilu Behance. http://www.behance.net/tomerk
benton Napisano 17 Czerwiec 2016 Napisano 17 Czerwiec 2016 a jakie było ustawienie oświetlenia i hdri, że takie prawdziwe kolory? zawsze jak dam foto-hdrkę, to koncepcja kolorów z tekstur upada
diabelt Napisano 17 Czerwiec 2016 Napisano 17 Czerwiec 2016 Słabe to, taki pomalowany speed 30 minut.
tomerk Napisano 19 Czerwiec 2016 Autor Napisano 19 Czerwiec 2016 Cześć Benton. Nie używałęm HDRI wcale. Są tam trzy źródła światła - jako wykłe światła z Modo. Zobacz na obrazku. Postać znajduje się w wielkiej bańce od której odbijają się fotony i już. Taką scenę możesz sobie kupić na http://www.flippednormals.com ale dobrze działa tylko z modo 901. Przy innych trochę się mieszają się ustawienia. - - - Updated - - - Dzięki - naprawdę doceniam wypowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi