Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

Oto mój najnowszy model. Potwór/obcy 04 -3d sculpt.

Rzeźbiony w Zbrushu, retopo i Uv zrobione w Modo 901, Poly painting w Zbrushu, wyalanie mad Displace, Normal itd. w Zbrushu i trochę w modo. Shading i rendering modo 901. Więcej obrazków i Wireframes - na moim profilu Behance. http://www.behance.net/tomerk

 

109f3538420683.5761246339c0a.jpg4ce5f838420683.576124633bcf7.jpg06aa8b38420683.576124633a336.jpgad0a3938420683.576124633c39f.jpgd66de238420683.576124633b018.jpgaaefdc38420683.576124633c9a1.jpg14453038420683.57611f1616bdc.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć Benton.

Nie używałęm HDRI wcale. Są tam trzy źródła światła - jako wykłe światła z Modo. Zobacz na obrazku. Postać znajduje się w wielkiej bańce od której odbijają się fotony i już. Taką scenę możesz sobie kupić na http://www.flippednormals.com ale dobrze działa tylko z modo 901. Przy innych trochę się mieszają się ustawienia.

 

- - - Updated - - -

 

Dzięki - naprawdę doceniam wypowiedź.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności