Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Jestem tu nowa. Zainteresowała mnie technika 3D S Max. Chciałabym się dowiedzieć czy ten program podzielony jest na kategorie, a jak tak to jakie? Od czego zacząć ucząc się pracy z tym oprogramowaniem? Proszę Was o wyrozumiałość i poważne podejście do sprawy. Nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc, więc pomyślałam, że zapiszę się na forum i tu dostanę odpowiedzi na moje pytania.

 

Izzz007

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co masz na myśli mówiąc kategorie? Program to program, można w nim zrobić wiele rzeczy. Samą grafikę można podzielić na pewne subelementy - modelowanie, teksturowanie, oświetlanie, animacja, obróbka post. Od czego zacząć się uczyć? ciężko pytanie. Napisz co cię dokładnie interesuje

Napisano

W pierwszej kolejności napisz co cie interesuje jeśli chodzi o 3d co chciała byś robić wizualizacje, animacje, modelowanie czy może tworzenie grafiki pod gry. Łatwiej będzie ci podpowiedzieć na co masz położyć większy nacisk a na co mniejszy w przypadku gdy określisz się który dział grafiki 3d cie interesuje

A tak ogólnie to na początek zapoznaj się dobrze z interfejsem programu to jest podstawa do samodzielniej potem pracy z nim

Napisano

Zdecydowana większość osób swoją pracę z maxem zaczyna od modelowania, dlatego Tobie też to polecam.

Napisano

PLS, 2013 panowie spora ilość osób teraz próbuje od razu na głęboka wodę lądować czyli "dzisiaj muszę zrobić zajerealistyczn wizualizacje" albo "wymodelować full detal autko"a za piec minut w dziale pomocy są pytania typu zniknął mi zasobnik , albo nie mogę przesuwać obiektu po konkretnej osi, albo co to za czerwone znacznik mam w edytorze materiału itp itd czyli podstawy znajomości samego programu leżą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności