Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Problem przejawia się następująco.

3ds max 2016 + Vray 3.3

W modelach siedzisk mam piki, dość głębokie.

Nakładam tekstury, buduję scenę i finalnie piki są kompletnie niewidoczne na renderze gdyż w tych dziurach jakby nie padały cienie i tkanina się zlewa.

Próbowałem z cuttofem i shadow bias przy vray light kombinować ale efekty są mierne.

Blur na teksturach jest również wyłączony jeżeli to ma cokolwiek do rzeczy.

Podejrzewam że problem leży przy materiale tkaniny ale nie wiem jak to ugryźć.

Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

1.jpg

 

2.jpg

Edytowane przez Dariusz Maruda Jurasik

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przy takim jednolitym oświetleniu i ciemnej, niejednorodnej teksturze diffuse to nic nietypowego.

 

Najprostsze rozwiązanie to zmieszać teksturę + przyciemnioną teksturę w mapie VrayDirt w slocie diffuse.

Druga opcja to dodać boczne światło dla wydobycia głębi modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.