Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Problem przejawia się następująco.

3ds max 2016 + Vray 3.3

W modelach siedzisk mam piki, dość głębokie.

Nakładam tekstury, buduję scenę i finalnie piki są kompletnie niewidoczne na renderze gdyż w tych dziurach jakby nie padały cienie i tkanina się zlewa.

Próbowałem z cuttofem i shadow bias przy vray light kombinować ale efekty są mierne.

Blur na teksturach jest również wyłączony jeżeli to ma cokolwiek do rzeczy.

Podejrzewam że problem leży przy materiale tkaniny ale nie wiem jak to ugryźć.

Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

1.jpg

 

2.jpg

Edytowane przez Dariusz Maruda Jurasik
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przy takim jednolitym oświetleniu i ciemnej, niejednorodnej teksturze diffuse to nic nietypowego.

 

Najprostsze rozwiązanie to zmieszać teksturę + przyciemnioną teksturę w mapie VrayDirt w slocie diffuse.

Druga opcja to dodać boczne światło dla wydobycia głębi modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności