Jump to content

Recommended Posts

Posted

Problem polega na deformacji obiektu podczas obrotu. Tworzę warstwę na której zapisuję poziomy obrót "głowy", osią jest oczywiście szyja. Zakrywam selekcją obszar do połowy zwężonego elementu i obrót od 0 st. do np. 40 st. Na końcu "głowa" jest lekko zdeformowana. Ale problemem jest to że największa deformacja, zwężenie, jest na środku tego zakresu czyli ok. 20st. Nie można wprowadzić poprawki tej deformacji ponieważ modyfikować obiekt można tylko na skrajnych pozycjach. Dokładam jeszcze warstwę drugą czyli pochylenie "głowy" do przodu i suma tych deformacji daje to co na obrazku 2, obrazek 3 płaszczyzna czerwona jest równoległa do ekranu. Czy jest jakiś sposób żeby górna bryła nie zmieniała kształtu. Obracając bez warstw nie ma tych deformacji.

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

To tak nie działa. Layery zapisują zmiany pozycji punktów a nie rotacje. Nie da się ustawić rotacji za pomocą interpolacji pozycji, od tego jest animacja szkieletowa.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy