revox Posted July 23, 2016 Posted July 23, 2016 Problem polega na deformacji obiektu podczas obrotu. Tworzę warstwę na której zapisuję poziomy obrót "głowy", osią jest oczywiście szyja. Zakrywam selekcją obszar do połowy zwężonego elementu i obrót od 0 st. do np. 40 st. Na końcu "głowa" jest lekko zdeformowana. Ale problemem jest to że największa deformacja, zwężenie, jest na środku tego zakresu czyli ok. 20st. Nie można wprowadzić poprawki tej deformacji ponieważ modyfikować obiekt można tylko na skrajnych pozycjach. Dokładam jeszcze warstwę drugą czyli pochylenie "głowy" do przodu i suma tych deformacji daje to co na obrazku 2, obrazek 3 płaszczyzna czerwona jest równoległa do ekranu. Czy jest jakiś sposób żeby górna bryła nie zmieniała kształtu. Obracając bez warstw nie ma tych deformacji.
Monio Posted July 23, 2016 Posted July 23, 2016 To tak nie działa. Layery zapisują zmiany pozycji punktów a nie rotacje. Nie da się ustawić rotacji za pomocą interpolacji pozycji, od tego jest animacja szkieletowa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now