Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć! Ponawiam zapytanie dotyczące umiejętnego rozplanowania siatek. Wiem, że istnieje techniczna możliwość określenia odległości między wyspami przy pomocy tekstury checker. Chodzi o zagęszczenie tekstury w taki sposób aby jedna kratka odpowiadała jednemu pikselowi. Pozwala to później w edytorze na optymalne rozstawianie siatek. Nadlewki po wypaleniu praktycznie zajmują cały wolny obszar.

Pytanie brzmi jakie wartości [zagęszczenie] tekstury checker muszę ustawić dla poszczególnych rozdzielczości [512, 1024, 2048, 4096].

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nigdy nie mam do końca pewności czy wyspy są od siebie w odpowiedniej odległości. Koczy się to najczęściej stratą wolnej przestrzeni.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, możesz ustawić sobie odpowiednio grid. Jeżeli masz teksturę 1k/1k px i chcesz mieć odstęp co 8 px to wtedy: 1024 px to 1 a 8px to ~0,008.

2jpg_apnneqx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności