Napisano 29 Lipiec 20168 l Cześć! Ponawiam zapytanie dotyczące umiejętnego rozplanowania siatek. Wiem, że istnieje techniczna możliwość określenia odległości między wyspami przy pomocy tekstury checker. Chodzi o zagęszczenie tekstury w taki sposób aby jedna kratka odpowiadała jednemu pikselowi. Pozwala to później w edytorze na optymalne rozstawianie siatek. Nadlewki po wypaleniu praktycznie zajmują cały wolny obszar. Pytanie brzmi jakie wartości [zagęszczenie] tekstury checker muszę ustawić dla poszczególnych rozdzielczości [512, 1024, 2048, 4096]. Bardzo proszę o pomoc ponieważ nigdy nie mam do końca pewności czy wyspy są od siebie w odpowiedniej odległości. Koczy się to najczęściej stratą wolnej przestrzeni.
Napisano 29 Lipiec 20168 l Hej, możesz ustawić sobie odpowiednio grid. Jeżeli masz teksturę 1k/1k px i chcesz mieć odstęp co 8 px to wtedy: 1024 px to 1 a 8px to ~0,008.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto