Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszytskich,

jakiś czas temu robilem na forum perkusję w Cinema 4D. Postanowilem kontynuowac projekt, robiąc jakąś ciekawą scenkę do obiektu.

 

Oto taki maly koncept scenki w studio. Wybaczcie moje tragiczne zdolności grafiki 2D(chociaż ja bym tego grafiką nie nazwal :>). Będę to robił dalej w 3D i pewnie będzie to wyglądać trochę lepiej.

 

Tylko nie bijcie mocno bo to jest tylko tak zeby wiedziec o co chodzi ;)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakos dziwnie na kupie to stoi. Do tomow w ogole nie ma dostepu dla palkarza a do stopy jest mocno utrudniony. Palkarz jeszcze do tego nie mialby swobody ruchu poniewaz musialby uwazac na sufit.

 

Ogolnie na razie jestem na "trzeba nad tym jeszcze posiedziec".

Napisano

sufit o metr za nisko, nie dość, że tylko na siedząco by się dało, to jeszcze by pogłos był straszny...

klaustrofobicznie jakoś, poszerz to wszystko. Rozjaśnij.

Napisano

Skoncentrowałem się na razie na dopracowaniu perkusji i optymalizacji. Staram się poeksperymentować tak, aby perka wyglądała dobrze Bez żadnego GI ani Radosity ani nic w tym stylu. Oto mała próbka, dużo jest jeszcze skopane, jednak żeby nie było że nic nie robię zamieszczam "wycinek" rendera z samym soft shadows. Nie ma tu żadnej iluminacji, a render time z 1024x768 skrócił mi się z 11h na 20 min :] porównajcie to z poprzednimi rendeami w Finished Works :)

 

pozdrawiam,

Imaginner

Napisano
mnie się podoba materiał okleiny werbli :)

 

werbel jest tylko jeden ;)

 

perka bez GI wygląda równie dobrze co poprzednia moim zdaniem, powodzenia w dalszej pracy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności