Napisano 14 Sierpień 20168 l Dawno nic na forum nie wrzucałem ooo ostatnio to w 2015. Ale do rzeczy 😄 W między czasie dłubie kolejne lokacje. Tym razem wyspa i plaża. Wszystko w Blenderze na starym silniku graficznym. Docelowo ma być to animacja więc staram się wszystko możliwie najlepiej zoptymalizować. Poległem przy żaglu od łodzi efekt był okropny wiec zrezygnowałem z niego całkowicie. Pomagam sobie ogromną ilością tutoriali ale i tak jest średniawo. Co poprawić albo zmienić ?,
Napisano 15 Sierpień 20168 l Autor Widzę odsłony ale brak komentarzy proszę o konstruktywną krytykę to bardzo mi pomoże :)
Napisano 15 Sierpień 20168 l Ciężko tu cokolwiek powiedzieć. Nie wiadomo w jaką stronę ma iść ta praca, co chcesz w niej pokazać itd. Pierwsze co się rzuca w oczy to to jak wykonana jest ta mapa. Zacząłbym od zera. Druga sprawa - wszystkie tekstury. Są po prostu słabe. Struktura tej spiczastej wyspy - coś jest z nią nie tak. Palmy raczej nie powinny porastać skalistego czubka. Kompas wygląda spoko.. Dochodzi kwestia perspektywy, przeanalizuj jak wygląda widok first person w grach. Tyle ode mnie.
Napisano 15 Sierpień 20168 l Autor Zaczęcie od zera nie wchodzi w gre :) Tempe 6 lokacji gotowych animator zaczyna brać się do pracy. http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711 Tektury nie dam rade zmienić ale dzięki za "Palmy raczej nie powinny porastać skalistego czubka" masz racje moje niedopatrzenie :) Myślałem że wspomnisz o plaży i braku fal na brzegu i przejściu. Aaa co do pytania co to i po co to . Fan Movie Gothic . A zarys historii jest prosty chodzi o poszukiwanie skarbów. Cały projekt nie jest górnolotny a raczej hołdem dla serii gier Gothic.
Napisano 16 Sierpień 20168 l Na trzecim obrazku mam wrażenie jakby chmury schodziły poniżej linii horyzontu.
Napisano 16 Sierpień 20168 l Skoro nie dasz rady zmienic textur to jak chcesz robic poprawki scen skoro pytasz o konstruktywna krytyke?
Napisano 3 Wrzesień 20168 l Autor Przy projekcje dłubie od paru lat. Te sceny maja wyglądać jak z gry sprzed paru lat. Co innego te z Cycles. Całość wizualnie pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieje że z fabułą i animacją będzie inaczej. Jest to amatorski projekt krótkiej opowieści nawiązującej do seri gry Gothic . Za niedługo ukarze sie trailer a co do efektów końcowych jeszcze daleko. Jest gotowe 6 osobnych lokacji po tak ogromnym czasie nie mogę zmieniać za dużo aby pasowało wszystko a na Render farmę nie mogę sobie pozwolić. Zależy mi na mocnym kontraście pomiędzy scenami z blender render a Cycles. NP urzycie tech broni przy walce z wygłodniałymi wilkami powinno zaciekawić. Podsyłam linka z innymi screenami http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711
Napisano 4 Wrzesień 20168 l Autor Do efektu końcowego daleko na razie staram sie nagłości projekt wśród fanów serii i grup Moderskich. A tu taki przykład https://www.youtube.com/watch?v=fnJHZ05Ln2M
Napisano 4 Wrzesień 20168 l Autor chleb Reynevan Tak myślałem ale trzeba mieć cos konkretnego do zaprezentowania a do tego daleko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Napisano 19 Grudzień 20195 l Autor Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum. Ostatnio udało mi się zrealizować projekt dla kapeli muzycznej. Kapela z krótkim stażem mieli tylko nazwę. Do stworzenia był logotyp w kilku wersjach kolorystycznych, wzór na koszulkę, kubek, i najważniejsze okładkę przyszłej płyty 🙂 Blender Cycles. Posiłkowałem sie trochę nawet za bardzo tutorialami. Przyznaje Nad finalną okładką planujemy jeszcze trochę popracować. Edytowane 19 Grudzień 20195 l przez Xardas 666 błędy interpunkcyjne
Napisano 19 Grudzień 20195 l Autor Kapela Black Metalowa Grają koncerty głównie na śląsku, takie info jak ktoś lubi mocne brzemienia i pogo 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto