Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno nic na forum nie wrzucałem ooo ostatnio to w 2015. Ale do rzeczy 😄 W między czasie dłubie kolejne lokacje. Tym razem wyspa i plaża. Wszystko w Blenderze na starym silniku graficznym. Docelowo ma być to animacja więc staram się wszystko możliwie najlepiej zoptymalizować. Poległem przy żaglu od łodzi efekt był okropny wiec zrezygnowałem z niego całkowicie. Pomagam sobie ogromną ilością tutoriali ale i tak jest średniawo. Co poprawić albo zmienić ?,

2max3d.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Kapela Black Metalowa Grają koncerty głównie na śląsku, takie info jak ktoś lubi mocne brzemienia i pogo 🙂

Posted Images

Napisano

Ciężko tu cokolwiek powiedzieć. Nie wiadomo w jaką stronę ma iść ta praca, co chcesz w niej pokazać itd. Pierwsze co się rzuca w oczy to to jak wykonana jest ta mapa. Zacząłbym od zera. Druga sprawa - wszystkie tekstury. Są po prostu słabe. Struktura tej spiczastej wyspy - coś jest z nią nie tak. Palmy raczej nie powinny porastać skalistego czubka. Kompas wygląda spoko.. Dochodzi kwestia perspektywy, przeanalizuj jak wygląda widok first person w grach. Tyle ode mnie.

Napisano
  • Autor

Zaczęcie od zera nie wchodzi w gre :) Tempe 6 lokacji gotowych animator zaczyna brać się do pracy.

 

http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711

 

Tektury nie dam rade zmienić ale dzięki za "Palmy raczej nie powinny porastać skalistego czubka" masz racje moje niedopatrzenie :) Myślałem że wspomnisz o plaży i braku fal na brzegu i przejściu.

 

Aaa co do pytania co to i po co to . Fan Movie Gothic . A zarys historii jest prosty chodzi o poszukiwanie skarbów. Cały projekt nie jest górnolotny a raczej hołdem dla serii gier Gothic.

Napisano

Na trzecim obrazku mam wrażenie jakby chmury schodziły poniżej linii horyzontu.

Napisano

Skoro nie dasz rady zmienic textur to jak chcesz robic poprawki scen skoro pytasz o konstruktywna krytyke?

Napisano
  • Autor

Przy projekcje dłubie od paru lat. Te sceny maja wyglądać jak z gry sprzed paru lat. Co innego te z Cycles. Całość wizualnie pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieje że z fabułą i animacją będzie inaczej. Jest to amatorski projekt krótkiej opowieści nawiązującej do seri gry Gothic . Za niedługo ukarze sie trailer a co do efektów końcowych jeszcze daleko. Jest gotowe 6 osobnych lokacji po tak ogromnym czasie nie mogę zmieniać za dużo aby pasowało wszystko a na Render farmę nie mogę sobie pozwolić. Zależy mi na mocnym kontraście pomiędzy scenami z blender render a Cycles. NP urzycie tech broni przy walce z wygłodniałymi wilkami powinno zaciekawić.

Podsyłam linka z innymi screenami http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711

Napisano
  • Autor

chleb Reynevan Tak myślałem ale trzeba mieć cos konkretnego do zaprezentowania a do tego daleko ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisano
  • Autor

Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum.

Ostatnio udało mi się zrealizować projekt dla kapeli muzycznej.  Kapela z krótkim stażem mieli tylko nazwę. Do stworzenia był logotyp w kilku wersjach kolorystycznych, wzór na koszulkę, kubek, i najważniejsze okładkę przyszłej płyty 🙂 Blender Cycles. Posiłkowałem sie trochę nawet za bardzo tutorialami. Przyznaje
Nad finalną okładką planujemy jeszcze trochę popracować.

 

1max3d.jpg

2max3d.jpg

3max3d.jpg

Edytowane przez Xardas 666
błędy interpunkcyjne

Napisano
  • Autor

Kapela Black Metalowa
Grają koncerty głównie na śląsku,
takie info jak ktoś lubi mocne brzemienia i pogo 🙂

4max3d.jpg

HAMINGJA1.png

HAMINGJA2.png

HAMINGJA4.png

untitled.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności