Tempe Napisano 22 Sierpień 2016 Napisano 22 Sierpień 2016 Witam, Coś co ostatnio na szybko wydłubałem. 3ds max, KS6, post w PS.
Imperator Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Bardzo fajnie wyszło, choć krystaliczna struktura na dole ukradła cały obrazek :) Tak ci ciekawości jak ja zrobiłeś? masz jakiś fajny patent na to?
Tempe Napisano 23 Sierpień 2016 Autor Napisano 23 Sierpień 2016 Bardzo fajnie wyszło, choć krystaliczna struktura na dole ukradła cały obrazek :) Tak ci ciekawości jak ja zrobiłeś? masz jakiś fajny patent na to? Debris Maker2 w 3ds Max. Potem zwykłe modyfikatory, zagęszczanie siatki, zwykły noise sprawiający, że struktura zyskuje ciekawą fakturę, reszta to już materiały, zwykły diffuse, bump, specular itd.
Nathanielxd Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Debris jest super :D Te kryształki Ci mega wyszły, sam ostatnio testowałem materiał na kryształy, ale bez tak fajnych efektów.
wujek_kane Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Bardzo ładne, kryształy rewelacyjne, ale faktycznie kradną całą uwagę, więc nie jest to chyba idealna kompozycja. Za to na pewno świetnie sprawdziłoby się jako rollup czy coś w ten deseń :)
Imperator Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Dzięki za info Tempe co prawda w majce debrisem się nie pobawię ale dobrze wiedzieć o czymś takim :)
Tempe Napisano 23 Sierpień 2016 Autor Napisano 23 Sierpień 2016 Dzięki za info Tempe co prawda w majce debrisem się nie pobawię ale dobrze wiedzieć o czymś takim :) Zawsze możesz stworzyć Debrisowe assety w Max'ie a następnie importować je sobie do Majki celem właściwej edycji. :)
Rekomendowane odpowiedzi