Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Coś co ostatnio na szybko wydłubałem. 3ds max, KS6, post w PS.

 

PIER_CIONEK_uko_czony.png

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie wyszło, choć krystaliczna struktura na dole ukradła cały obrazek :)

Tak ci ciekawości jak ja zrobiłeś? masz jakiś fajny patent na to?

Napisano
  • Autor
  Imperator napisał:
Bardzo fajnie wyszło, choć krystaliczna struktura na dole ukradła cały obrazek :)

Tak ci ciekawości jak ja zrobiłeś? masz jakiś fajny patent na to?

 

Debris Maker2 w 3ds Max. Potem zwykłe modyfikatory, zagęszczanie siatki, zwykły noise sprawiający, że struktura zyskuje ciekawą fakturę, reszta to już materiały, zwykły diffuse, bump, specular itd.

Napisano

Debris jest super :D Te kryształki Ci mega wyszły, sam ostatnio testowałem materiał na kryształy, ale bez tak fajnych efektów.

Napisano

Bardzo ładne, kryształy rewelacyjne, ale faktycznie kradną całą uwagę, więc nie jest to chyba idealna kompozycja. Za to na pewno świetnie sprawdziłoby się jako rollup czy coś w ten deseń :)

Napisano

Dzięki za info Tempe co prawda w majce debrisem się nie pobawię ale dobrze wiedzieć o czymś takim :)

Napisano
  • Autor
  Imperator napisał:
Dzięki za info Tempe co prawda w majce debrisem się nie pobawię ale dobrze wiedzieć o czymś takim :)

 

Zawsze możesz stworzyć Debrisowe assety w Max'ie a następnie importować je sobie do Majki celem właściwej edycji. :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności