Napisano 26 Sierpień 20168 l Cześć, uczę się tworzenia w 3ds maxie środowiska pod zastosowanie techniki camera projection. Jak do tej pory udało mi sie odnaleźć tylko jeden względnie przydatny tutorial: i kolejny, przez który żałuję, że nie opanowałam hiszpańskiego ;) będę wdzięczna za wskazanie nie tylko tutków, ale WSZYSTKIEGO co może przydać się w nauce PS uczciwie przeszukałam forum i polecane na nim biblioteki tutoriali, jeśli jednak coś przegapiłam to uprzejmie proszę o nawigację
Napisano 26 Sierpień 20168 l Ale konkretniej? Obrazek jako tło w viewport? Mapowanie będzie wynikało z formy samego obrazka. Jeżeli to zwykłe zdjęcie to mapowanie "screen", jeżeli np. panorama to "cylindrical environment". Ustawiasz w opcjach bitmapy. [ATTACH=CONFIG]102229[/ATTACH]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto