Jump to content
  • 0

Jak zmapować obrazek w 3ds Maxie pod zastosowanie techniki camera projection?


Question

Cześć, uczę się tworzenia w 3ds maxie środowiska pod zastosowanie techniki camera projection. Jak do tej pory udało mi sie odnaleźć tylko jeden względnie przydatny tutorial:

i kolejny, przez który żałuję, że nie opanowałam hiszpańskiego ;)

będę wdzięczna za wskazanie nie tylko tutków, ale WSZYSTKIEGO co może przydać się w nauce

 

PS uczciwie przeszukałam forum i polecane na nim biblioteki tutoriali, jeśli jednak coś przegapiłam to uprzejmie proszę o nawigację

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Ale konkretniej? Obrazek jako tło w viewport?

Mapowanie będzie wynikało z formy samego obrazka. Jeżeli to zwykłe zdjęcie to mapowanie "screen", jeżeli np. panorama to "cylindrical environment".

Ustawiasz w opcjach bitmapy.

[ATTACH=CONFIG]102229[/ATTACH]

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy