Skocz do zawartości

Jak zmapować obrazek w 3ds Maxie pod zastosowanie techniki camera projection?


CarmenSanDiego

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, uczę się tworzenia w 3ds maxie środowiska pod zastosowanie techniki camera projection. Jak do tej pory udało mi sie odnaleźć tylko jeden względnie przydatny tutorial:

i kolejny, przez który żałuję, że nie opanowałam hiszpańskiego ;)

będę wdzięczna za wskazanie nie tylko tutków, ale WSZYSTKIEGO co może przydać się w nauce

 

PS uczciwie przeszukałam forum i polecane na nim biblioteki tutoriali, jeśli jednak coś przegapiłam to uprzejmie proszę o nawigację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ale konkretniej? Obrazek jako tło w viewport?

Mapowanie będzie wynikało z formy samego obrazka. Jeżeli to zwykłe zdjęcie to mapowanie "screen", jeżeli np. panorama to "cylindrical environment".

Ustawiasz w opcjach bitmapy.

[ATTACH=CONFIG]102229[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności