Napisano 8 Wrzesień 20168 l Hej :) pewnie moje pytanie wyda się banalne, ale jak zmienić teksturę jpg na taką pasującą do 3ds max? dopiero zaczynam swoją przygodę z projektowaniem wnętrz, a na kursie komputerowym dowiedziałam się jedynie że można wrzucić każdą teksturę, nawet zdjęcie zrobione samodzielnie, i nic więcej. więc sądziłam, że format jpg wystarczy. no ale jednak 3ds max ich nie widzi, więc pytanie gdzie/jak przerobić tekstury na kompatybilne z nim? Chodzi mi o tapetę, podłogę, dywany, obrazki itp. będę Wam wdzięczna za odpowiedź i wszelką pomoc :)
Napisano 8 Wrzesień 20168 l 3ds Max jak najbardziej czyta pliki jpg. Tutaj lista kompatybilnych formatów: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax/files/GUID-33CBE5B2-DFE9-49FF-9D4F-AA7ABF62138E-htm.html Na pewno próbujesz je wczytać w odpowiednim miejscu?
Napisano 8 Wrzesień 20168 l Zacznij od zapoznania się z helpem i oficjalnymi tutorialami do maxa. Podstawy mapowania, materiałów i tekstur: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax-Tutorial/files/GUID-B845D28D-8282-4823-924E-7A26B2FDE211-htm.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto