lovenatureinterior Napisano 8 Wrzesień 2016 Napisano 8 Wrzesień 2016 Hej :) pewnie moje pytanie wyda się banalne, ale jak zmienić teksturę jpg na taką pasującą do 3ds max? dopiero zaczynam swoją przygodę z projektowaniem wnętrz, a na kursie komputerowym dowiedziałam się jedynie że można wrzucić każdą teksturę, nawet zdjęcie zrobione samodzielnie, i nic więcej. więc sądziłam, że format jpg wystarczy. no ale jednak 3ds max ich nie widzi, więc pytanie gdzie/jak przerobić tekstury na kompatybilne z nim? Chodzi mi o tapetę, podłogę, dywany, obrazki itp. będę Wam wdzięczna za odpowiedź i wszelką pomoc :)
Nathanielxd Napisano 8 Wrzesień 2016 Napisano 8 Wrzesień 2016 3ds Max jak najbardziej czyta pliki jpg. Tutaj lista kompatybilnych formatów: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax/files/GUID-33CBE5B2-DFE9-49FF-9D4F-AA7ABF62138E-htm.html Na pewno próbujesz je wczytać w odpowiednim miejscu?
stormwind Napisano 8 Wrzesień 2016 Napisano 8 Wrzesień 2016 Zacznij od zapoznania się z helpem i oficjalnymi tutorialami do maxa. Podstawy mapowania, materiałów i tekstur: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax-Tutorial/files/GUID-B845D28D-8282-4823-924E-7A26B2FDE211-htm.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się