Sebazx6r Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 (edytowane) Tak postać która zacząłem w wolnym czasie w pracy i dokończyłem w domu. Soft: Zbrush, Maya, Substance Pinter. Model low poly. Płaszcz nie jest zoptymalizowany. Jedna textura 4k i 9994 trójkąty bez płascza, który jest mid poly i ma osobna UV. Widok z vieportu Substance Painter. Spróbuje później wrzucić postać do Unreala. Nie wrzucam renderów z Iray bo nie radzie sobie zbytnio z low poly i wyskakują hardedge na cieniach. [video=youtube_share;rCmTGyBPugQ] [video=youtube_share;c9_BzJZkm_w] [video=youtube_share;bAn4OeuQpNA] Jeszcze Unreal: Edytowane 16 Wrzesień 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 15 Wrzesień 2016 Share Napisano 15 Wrzesień 2016 Zacny modelik wraz z teksturkami :) Szkoda, że nie wypozowałeś : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 16 Wrzesień 2016 Dzięki Damian ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domi Napisano 16 Wrzesień 2016 Share Napisano 16 Wrzesień 2016 FAjnie wyszło w unrealu, chociaż mogłeś dać więcej poly, bo kłują w oczy kwadratowe krawędzie na głowie : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 16 Wrzesień 2016 Racja moznaby glowe dać więcej poli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi