Sebazx6r Napisano 14 Wrzesień 2016 Napisano 14 Wrzesień 2016 (edytowane) Tak postać która zacząłem w wolnym czasie w pracy i dokończyłem w domu. Soft: Zbrush, Maya, Substance Pinter. Model low poly. Płaszcz nie jest zoptymalizowany. Jedna textura 4k i 9994 trójkąty bez płascza, który jest mid poly i ma osobna UV. Widok z vieportu Substance Painter. Spróbuje później wrzucić postać do Unreala. Nie wrzucam renderów z Iray bo nie radzie sobie zbytnio z low poly i wyskakują hardedge na cieniach. [video=youtube_share;rCmTGyBPugQ] [video=youtube_share;c9_BzJZkm_w] [video=youtube_share;bAn4OeuQpNA] Jeszcze Unreal: Edytowane 16 Wrzesień 2016 przez Sebazx6r
damian85osg Napisano 15 Wrzesień 2016 Napisano 15 Wrzesień 2016 Zacny modelik wraz z teksturkami :) Szkoda, że nie wypozowałeś :
Domi Napisano 16 Wrzesień 2016 Napisano 16 Wrzesień 2016 FAjnie wyszło w unrealu, chociaż mogłeś dać więcej poly, bo kłują w oczy kwadratowe krawędzie na głowie : )
Sebazx6r Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Napisano 16 Wrzesień 2016 Racja moznaby glowe dać więcej poli.
Rekomendowane odpowiedzi