bert Napisano 20 Wrzesień 2016 Share Napisano 20 Wrzesień 2016 Witam, Wrzucam wizkę domu (3ds, vray, Ps), jak byście mogli to napiszcie co sądzicie, bo ja już za długo się na to gapię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vizpeople Napisano 20 Wrzesień 2016 Share Napisano 20 Wrzesień 2016 Hej, światło ma potencjał ale reszta ciupkę nudna. 1. Textura kostek jest rozmyta. Displacement też by ciutkę uwiarygodnił ten podjazd. 2. Przepalona biała ściana. Można by przyciemnić i dodać jakąś strukturę bardzo delikatną. 3. Dużo pustych, jednorodnych powierzchni. Trawę można by zróżnicować globalnie, gdzieniegdzie gęściej, gdzieniegdzie rzadziej. Dadać chwasta, krawężnik, plamę, nierówność. Tak samo z podjazdem. 4. Dobrym rozwiązaniem byłoby poszukanie ciut innej perspektywy, kompozycji. PS. Horyzont fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bert Napisano 21 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2016 Dzięki za porady vizpeople, faktycznie na podjeździe przydał by się Disp. Co do perspektywki to ta poszła na 1 strzał i zgadzam się z tym, że nie jest zbyt dynamiczna, ale byłem ciekawy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 21 Wrzesień 2016 Share Napisano 21 Wrzesień 2016 Dla mnie to jest work in progress a nie final work :) -ewidentnie brak światłocieni jakieś drzewo by się przydało rzutujące cieniami na dom i otoczenia, -kostka jest odrobinę przeskalowana -materiał drewna powinien mieć dodany lekki połysk -ta zebra cieniowa na konstrukcji nad miejscem parkingowym nie ładnie wygląda albo brak sub pixel mappingu albo catmul i i przepalone miejsce -nie widać faktury tynku przepalone lekko ściany -odrobinę nierealny kolor nieba - brak roślinność i jakieś krzaczki kwiatki w trawniku, przydałby się lekka nierówność terenu pod trawą bo tak to wygląda nudnie -blacha na dachu powinna być odrobinę bardziej błyszczaca Ładne światło ci wyszło nie wiem czy bym nie użył vrayaerial perspective aby trochę pogłębić perspektywę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PixelDomain Napisano 21 Wrzesień 2016 Share Napisano 21 Wrzesień 2016 Detal, detal i jeszcze raz detal. Tego ewidentnie brakuje. To co pokazałeś ma potencjał, ale troche czasu trzeba jeszcze tu poświęcić. I zdecydowanie bym popracował na Twoim miejscu nad światłem. Jest dosyć płasko z wielkim przepaleniem po lewej stronie na konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bert Napisano 23 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2016 Dzięki za komentarze oraz uświadomienie kilku spraw. PS Można to przenieść do vip-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi