Stronger Napisano 27 Wrzesień 2016 Napisano 27 Wrzesień 2016 Cześć! Borykam się z problemem czarnych plam na obiektach zaraz po wyrenderowaniu obrazka. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Materiały są "standard", zwykły kolor. Światła VrayLight z wyłączonymi cieniami (z włączonymi ten sam efekt), subdiv 8-32 też bez zmian. Mógłby mnie naprowadzić w czym jest problem?
skalpel3d Napisano 27 Wrzesień 2016 Napisano 27 Wrzesień 2016 Nie masz przypadkiem powielonej geometrii w scenie często takie fuzle czarne wychodzą przy nakładającej się na siebie geometrii, wywal materiały standard vray od wersji 3 bardzo słabo z nimi współpracuje, to jest wyrenderowane z GI?
Stronger Napisano 28 Wrzesień 2016 Autor Napisano 28 Wrzesień 2016 Powieleń żadnych nie ma ale pomogło wyłączenie GI, czyli to kwestia przestudiowania odpowiednich ustawień :D. Dzięki serdeczne a przy okazji, mógłbyś doprecyzować, co oznacza, że ze standardowymi materiałami kiepsko się współpracuje w Vray powyżej 3 wersji? Chodzi o materiał "Standard" czy może o "VrayMtl"?
stormwind Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 W takich sytuacjach pokazuj ustawienie rendera łatwiej cos wyłapać niż zgadywać, tu wygląda to jak sample Light Chache.
skalpel3d Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 Materiały standard maxowe nie vraymtl :) potrafią powodować np samoistne świecenie obiektów na które zostały nadane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się