Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

Borykam się z problemem czarnych plam na obiektach zaraz po wyrenderowaniu obrazka. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Materiały są "standard", zwykły kolor. Światła VrayLight z wyłączonymi cieniami (z włączonymi ten sam efekt), subdiv 8-32 też bez zmian. Mógłby mnie naprowadzić w czym jest problem?

 

nScvgM0.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie masz przypadkiem powielonej geometrii w scenie często takie fuzle czarne wychodzą przy nakładającej się na siebie geometrii, wywal materiały standard vray od wersji 3 bardzo słabo z nimi współpracuje, to jest wyrenderowane z GI?

Napisano
  • Autor

Powieleń żadnych nie ma ale pomogło wyłączenie GI, czyli to kwestia przestudiowania odpowiednich ustawień :D. Dzięki serdeczne a przy okazji, mógłbyś doprecyzować, co oznacza, że ze standardowymi materiałami kiepsko się współpracuje w Vray powyżej 3 wersji? Chodzi o materiał "Standard" czy może o "VrayMtl"?

Napisano

Materiały standard maxowe nie vraymtl :) potrafią powodować np samoistne świecenie obiektów na które zostały nadane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności