Napisano 27 Wrzesień 20168 l Cześć! Borykam się z problemem czarnych plam na obiektach zaraz po wyrenderowaniu obrazka. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Materiały są "standard", zwykły kolor. Światła VrayLight z wyłączonymi cieniami (z włączonymi ten sam efekt), subdiv 8-32 też bez zmian. Mógłby mnie naprowadzić w czym jest problem?
Napisano 27 Wrzesień 20168 l Nie masz przypadkiem powielonej geometrii w scenie często takie fuzle czarne wychodzą przy nakładającej się na siebie geometrii, wywal materiały standard vray od wersji 3 bardzo słabo z nimi współpracuje, to jest wyrenderowane z GI?
Napisano 28 Wrzesień 20168 l Autor Powieleń żadnych nie ma ale pomogło wyłączenie GI, czyli to kwestia przestudiowania odpowiednich ustawień :D. Dzięki serdeczne a przy okazji, mógłbyś doprecyzować, co oznacza, że ze standardowymi materiałami kiepsko się współpracuje w Vray powyżej 3 wersji? Chodzi o materiał "Standard" czy może o "VrayMtl"?
Napisano 28 Wrzesień 20168 l W takich sytuacjach pokazuj ustawienie rendera łatwiej cos wyłapać niż zgadywać, tu wygląda to jak sample Light Chache.
Napisano 28 Wrzesień 20168 l Materiały standard maxowe nie vraymtl :) potrafią powodować np samoistne świecenie obiektów na które zostały nadane
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto