Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

Jestem nowy, dlatego cześć wszystkim.

 

W modelowaniu jestem zielony i tylko chciałem sobie podejrzeć różne modele. Ale po w graniu ich do Blendera 2.70 nie wiem jak wyświetlić tekstury na modelu. Widzę, że model ma stworzone materiały i na nich tekstury.

Pomoże ktoś?

 

Model w formacie fbx.

 

Tutaj plik:

https://drive.google.com/file/d/0BzshzawRC21zQ2VCdEJhM0VKRXM/view

Mógłby ktoś zobaczyć i doradzić?

 

Pozdrawiam serdecznie.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 7,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, ale nic mi to nie daje :)

Kompletnie nie wiem jak miałbym to wykorzystać w moim modelu.

Tekstury są na materiale ale ich nie widać na modelu. Nawet w programach do podglądu modeli.

 

Mógłby ktoś pobrać tą paczkę i sprawdzić co z tym modelem nie tak?

Napisano

importujesz sobie tego fbxa, tworzysz nowy materiał, dodajesz tekstury. Jak nic nie widać to dodajesz światło. Jakieś podstawy sobie przerób.

 

@edit, tam juz wszystko jest zrobione, tylko trzeba lampe dodać

Edytowane przez rice

Napisano
  • Autor

Lampe - czyli światło?

 

Z tego co wodzę, to w drzewku jest Lamp.

 

Ja się na tym nie znam. Ten model jest wyciągnięty z gry i powinien mieć już wszystko w sobie.

 

Tak wygląda po wgraniu do Blendera.

a54f16812f163.jpg

Napisano

to są 3 rożne modele przenikające siebie. lod0 lod1 i bodaj lod2. Jak zmienisz z shaded mode na material mode i dodasz światło to zobaczysz tekstury.

 

@edit, przenieś lod0 na druga warstwe i dodaj lampe

 

@edit2, a i jeszcze jedno te normal mapy maja w kanale alfa jakas teksture, podejrzewam że to specular mapa i tego sobie w blenderowych materialach nie ustawisz. To musialbys ustawic nodami.

Napisano
  • Autor

Udało się :)

Tak to u mnie wygląda.

Trochę słabej jakości te tekstury. Tak musi być?

W grze wygląda to dużo lepiej.

 

fbb489dc63bdb.jpg

Napisano

To z wiedzmina? Mozesz to oswietlic tak jak wyglada w grze (tak samo nie bedzie ale podobnie) w cyclesie lub pbr branchu tez mysle ze da rade. Jakis papier z informacja jak wiedzmin od strony technicznej jest zrobiony to mozna to w blenderze odtworzyc.

 

Edit. Costam znalazkem. Jutro popatrze czy da sie to odtworzyc.

http://forums.cdprojektred.com/threads/57278-Specular-Ambient-and-Normal-Maps-in-TW3-The-Beginner-s-Guide?

Edytowane przez rice

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.