Olek65 Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 Cześć, Jestem nowy, dlatego cześć wszystkim. W modelowaniu jestem zielony i tylko chciałem sobie podejrzeć różne modele. Ale po w graniu ich do Blendera 2.70 nie wiem jak wyświetlić tekstury na modelu. Widzę, że model ma stworzone materiały i na nich tekstury. Pomoże ktoś? Model w formacie fbx. Tutaj plik: https://drive.google.com/file/d/0BzshzawRC21zQ2VCdEJhM0VKRXM/view Mógłby ktoś zobaczyć i doradzić? Pozdrawiam serdecznie.
szczuro Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 http://blender.stackexchange.com/questions/5283/how-to-show-textures-in-the-3d-view-editor
Olek65 Napisano 10 Październik 2016 Autor Napisano 10 Październik 2016 Dzięki, ale nic mi to nie daje :) Kompletnie nie wiem jak miałbym to wykorzystać w moim modelu. Tekstury są na materiale ale ich nie widać na modelu. Nawet w programach do podglądu modeli. Mógłby ktoś pobrać tą paczkę i sprawdzić co z tym modelem nie tak?
rice Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 (edytowane) importujesz sobie tego fbxa, tworzysz nowy materiał, dodajesz tekstury. Jak nic nie widać to dodajesz światło. Jakieś podstawy sobie przerób. @edit, tam juz wszystko jest zrobione, tylko trzeba lampe dodać Edytowane 10 Październik 2016 przez rice
Olek65 Napisano 10 Październik 2016 Autor Napisano 10 Październik 2016 Lampe - czyli światło? Z tego co wodzę, to w drzewku jest Lamp. Ja się na tym nie znam. Ten model jest wyciągnięty z gry i powinien mieć już wszystko w sobie. Tak wygląda po wgraniu do Blendera.
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 niemasz właczonego trybu wyświetlania z texturami :X tak jak jest napisane w poradniku.
rice Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 to są 3 rożne modele przenikające siebie. lod0 lod1 i bodaj lod2. Jak zmienisz z shaded mode na material mode i dodasz światło to zobaczysz tekstury. @edit, przenieś lod0 na druga warstwe i dodaj lampe @edit2, a i jeszcze jedno te normal mapy maja w kanale alfa jakas teksture, podejrzewam że to specular mapa i tego sobie w blenderowych materialach nie ustawisz. To musialbys ustawic nodami.
Olek65 Napisano 10 Październik 2016 Autor Napisano 10 Październik 2016 Udało się :) Tak to u mnie wygląda. Trochę słabej jakości te tekstury. Tak musi być? W grze wygląda to dużo lepiej.
rice Napisano 10 Październik 2016 Napisano 10 Październik 2016 (edytowane) To z wiedzmina? Mozesz to oswietlic tak jak wyglada w grze (tak samo nie bedzie ale podobnie) w cyclesie lub pbr branchu tez mysle ze da rade. Jakis papier z informacja jak wiedzmin od strony technicznej jest zrobiony to mozna to w blenderze odtworzyc. Edit. Costam znalazkem. Jutro popatrze czy da sie to odtworzyc. http://forums.cdprojektred.com/threads/57278-Specular-Ambient-and-Normal-Maps-in-TW3-The-Beginner-s-Guide? Edytowane 10 Październik 2016 przez rice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się