Napisano 18 Październik 20168 l Witam, Skonczylem modelowac nowe wnetrze, zauwazylem, ze podczas probnego renderingu, model elewacji kamienicy , ktory widac za oknem ulega silnej dystorsji. Probowalem kilku roznych metarialow na szklo, dwukrotnie przemodelowywalem szybe. Efekt sie powtarza. Pytanie - czy ww efekt, to sprawa materialu, czy bledu w modelowaniu. Szyba - probowalem zwykly box, plane, od kilku do kilkudziesieciu poligonow, bez zmian. jak sobie z tym poradzic? Uprzejmie prosze o pomoc. Bo Jensen
Napisano 19 Październik 20168 l Pokaż efekt i ustawienia. Spróbuj też odznaczyć lub zwiększyć reflection/refraction override depth w global switechs vraya.
Napisano 20 Październik 20168 l Autor Witam, Dziekuje Stormwind za podpowiedz. Probowalem, to, co mi proponowales, ale bez efektu-niestety. Pod spodem w zalacznikach ustawienia Vraya, mat. na szybe, ktory uzylem i 4 fragm. renderingow (przerwalem rendering zaraz, kiedy pokazal sie obraz, stad jakosc) ale nie o to chodzi, widac od razu problem. Kiedy ukrylem okno, wszystko wrocilo do normy. Ze oknem dystorsja i deformacja widoku. Dziekuje za pomoc. Bo Jensen
Napisano 21 Październik 20168 l wymodeluj nowa szybe z box'a albo plane+shell upewnij sie ze szyba ma jakas grubosc (5-8mm) usun z szyby wszystkie smoothing groups (zazwyczaj nie trzeba tego robic ale w Twojej sytuacji lepiej sie upewnic) stworz nowy material szkla i zmien Refraction index na 1.01 i nadaj go nowo wymodelowanej szybie napisz czy pomoglo...
Napisano 21 Październik 20168 l Autor Witaj, Dziekuje t0m3k, to byla sprawa IOR, zmienilem parametry, jak mi poradziles, pod spodem w zalaczniku efekt i poprawna perspektywa. Nowych szyb nie modelowalem, zreszta - jak wspomniales, wykonalem je z plane, potem shell. Jeszcze raz dziekuje za podpowiedz. Bo Jensen
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto