abr Napisano 20 Październik 2016 Napisano 20 Październik 2016 Witam :) Mam pytanie, co do rzeczy, która czasem mi się zdarza a nie mam pojęcia z czego to wynika. Poniżej załączam trzy pliki . Na jednym z nich widać element z nałożonym materiałem, oraz jego siatkę, a na dwóch pozostałych, przykłady co się dzieje z danym elementem przy renderingu. Wszystkie vertexy znajdują się na tej samej płaszczyźnie( nie jest tak, że jeden został położony trochę dalej w danej osi, stąd ten efekt). Nie mam pojęcia skąd to wynika i jak sobie z takimi przypadkami radzić. Z góry dzięki :)
Ajgor Napisano 20 Październik 2016 Napisano 20 Październik 2016 A nie próbowałeś wyciąć w ścianie jednego prostokątnego otworu, i wsadzić w niego tych półek na butelki jako osobnego obiektu? Nie musiał byś tej ściany ciąć na tyle kawałków
abr Napisano 20 Październik 2016 Autor Napisano 20 Październik 2016 Taki mam zamiar, ale zastanawia mnie ogólnie, skąd się biorą takie błędy. Tutaj łatwo mi narysować bryłę od nowa i umieścić w niej półkę , natomiast może mi się to przytrafić w bardziej skomplikowanych przypadkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się