Napisano 20 Październik 20168 l Witam :) Mam pytanie, co do rzeczy, która czasem mi się zdarza a nie mam pojęcia z czego to wynika. Poniżej załączam trzy pliki . Na jednym z nich widać element z nałożonym materiałem, oraz jego siatkę, a na dwóch pozostałych, przykłady co się dzieje z danym elementem przy renderingu. Wszystkie vertexy znajdują się na tej samej płaszczyźnie( nie jest tak, że jeden został położony trochę dalej w danej osi, stąd ten efekt). Nie mam pojęcia skąd to wynika i jak sobie z takimi przypadkami radzić. Z góry dzięki :)
Napisano 20 Październik 20168 l A nie próbowałeś wyciąć w ścianie jednego prostokątnego otworu, i wsadzić w niego tych półek na butelki jako osobnego obiektu? Nie musiał byś tej ściany ciąć na tyle kawałków
Napisano 20 Październik 20168 l Autor Taki mam zamiar, ale zastanawia mnie ogólnie, skąd się biorą takie błędy. Tutaj łatwo mi narysować bryłę od nowa i umieścić w niej półkę , natomiast może mi się to przytrafić w bardziej skomplikowanych przypadkach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto