Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 26
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Po pierwsze - zmien temat.

Po drugie - nie podoba mi sie siatka ;/. Za duzo trojkatow :/.Ile to juz ma poly :|?

Przerob jakies tutoriale na temat modelingu aut ... Keep workin' - God with U ;).

Posted
Po pierwsze - zmien temat.

Po drugie - nie podoba mi sie siatka ;/. Za duzo trojkatow :/.Ile to juz ma poly :|?

Przerob jakies tutoriale na temat modelingu aut ... Keep workin' - God with U ;).

 

 

Zmienic nazwe watku hmm... na jaka? moze jakas propozycja

 

Niestety ale trojkaty musza byc bo Zmodeler niestety nie oferuje takich opcji jak 3d max (ale pomalu ucze sie obslugi 3d max)

 

poligonkow mam juz okolo 70.000 ale to przez grill i opony

 

civic_1_162.jpg

Posted

szczeze to jedzie old"skul" ... jak na to MS dasdz to bedzie masakra a sadze ze i tak bys nie wstawil ... i lepiej pracujw maxie bo "zołza" juz chyba wyszla w "wygody" i znacznie lepiej sie to robi w maxie ...

Posted

taki model bedzie wrecz idealny do gta. ja wlasnie w tym programie pracuje, kazdy trojkat klade recznie a przez to dokladnie sledze ich ilosc aby nie przekroczyc 100k ktore moze udzwignac engine vice city. zainteresowanych zapraszam na forum.gta.pl - nie to zebym reklamowal forum ale aby zainteresowac Was tematem.

Posted

Pietrus_123 niesluchaj sie co niektorych niemaja racji . Dlatego ze co niektorzy maja klapki i horyzont na poly modeling i maxa. :) Ciekawie sie zapowiada jak na taki programik .

Polecam zamiescic V.I.P'a na http://www.smcars.net/forum tam napewno uzyskasz konkretniejsze uwagi co do moelu i modelingu . Z tego co wiem to tam wiekszosc w programach podobnych ala twoj robia.

Pozdrawiam i czekam na updaty.

Posted

cha ale ja chce zeby to wszystko perfekt wygladalo wiec troszke poil musze zuzyc a kompa wcale niemam mocnego (athlonik 1.33 512ramu (na szynie 133mhz smiech na sali) radka 9550 128 ramu 64bity (ale podkrecony na maksa, co poprawilo wydajnosc o okolo 38%)) ale jakos sobie radze poprostu pliki graficzne dziele na kilka czesc i po kolei je obrabiam, no ale jak juz dochodzi do polaczenia tego wszystkiego w calosc to szlak mnie trafia 2-3 minut mysli (co za zlom)

 

mozecie mi sie zzucic na plyte glowna i procka :)

Posted

bardzo dobrze ci idzie, gnębi mnie tylko jak zrobiłeś tą siatkę we wlocie pod maską... sporo czasu minęło odkąd bawiłem się w ZModelerze i już nie pamiętam, żeby była tam opcja typu Array, lub chociażby kopiowanie w równych odstepach... tylko mi nie mów, że sam układałeś ją trójkąt po trójkącie ;)

poza tym nie zwracaj uwagi na niektóre wypowiedzi, nie wszyscy tu zagłębiali się w ZModelera, ale po prostu muszą dorzucić swoje 3 grosze :>

Posted

juz mowie jak ja zrobilem, a mianowicie zrobilem jedno kuleczko 6-cio kontne skopiowalem przylozylem i scalilem i tak robilem i coraz wieksze elementy kopiowalem a puzniej poobcinalem co niepotrzebne wszystko jakos udalo mi sie zmiescic pod maske

zajelo mi to wszystko jakies 5 min. Wiem ze to troszke chalupnicza metoda ale naprawde lubie zmoda jet prosty i przejzysty

Posted

po mozolnym układaniu siatki w ZModelerze modelowanie w Maxie powinno być dla ciebie prostsze niż dłubanie w nosie ;) czekam na WIPa modelu z Maxa :)

 

pozdrawiam

Posted
(...) a kompa wcale niemam mocnego (athlonik 1.33 512ramu (na szynie 133mhz smiech na sali) radka 9550 128 ramu 64bity (ale podkrecony na maksa, co poprawilo wydajnosc o okolo 38%)) (...)

 

Ja mam celerona 633, Riva TNT 32MB, 192MB RAM i 20 GB dysk! To jest dopiero złom!

Posted

Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chyba chodzi o WELD ( w Editable Poly ) gzdie lacza Ci sie 2 punkty po srodku odleglosci miedzy nimi, lub TARGET WELD gdzie laczysz 2 punkty w tym samym miejscu co jeden pkt.

 

pozdr

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy