Napisano 25 Październik 200420 l Daje linka do niego bo niechce mi sie robic nowych screanow, mile widziane komentarze model robiony w programie Zanoza modeler
Napisano 25 Październik 200420 l Po pierwsze - zmien temat. Po drugie - nie podoba mi sie siatka ;/. Za duzo trojkatow :/.Ile to juz ma poly :|? Przerob jakies tutoriale na temat modelingu aut ... Keep workin' - God with U ;).
Napisano 25 Październik 200420 l wystarczylo dac [ img ] bez spacji i [/ img ] na koncu i zdjecia same by sie wstawily
Napisano 25 Październik 200420 l Autor Po pierwsze - zmien temat. Po drugie - nie podoba mi sie siatka ;/. Za duzo trojkatow :/.Ile to juz ma poly :|? Przerob jakies tutoriale na temat modelingu aut ... Keep workin' - God with U ;). Zmienic nazwe watku hmm... na jaka? moze jakas propozycja Niestety ale trojkaty musza byc bo Zmodeler niestety nie oferuje takich opcji jak 3d max (ale pomalu ucze sie obslugi 3d max) poligonkow mam juz okolo 70.000 ale to przez grill i opony
Napisano 25 Październik 200420 l Marcin ubiegles mnie znaczek ma wiecej poly niz u niektorych pol karoserii
Napisano 25 Październik 200420 l szczeze to jedzie old"skul" ... jak na to MS dasdz to bedzie masakra a sadze ze i tak bys nie wstawil ... i lepiej pracujw maxie bo "zołza" juz chyba wyszla w "wygody" i znacznie lepiej sie to robi w maxie ...
Napisano 25 Październik 200420 l taki model bedzie wrecz idealny do gta. ja wlasnie w tym programie pracuje, kazdy trojkat klade recznie a przez to dokladnie sledze ich ilosc aby nie przekroczyc 100k ktore moze udzwignac engine vice city. zainteresowanych zapraszam na forum.gta.pl - nie to zebym reklamowal forum ale aby zainteresowac Was tematem.
Napisano 25 Październik 200420 l Pietrus_123 niesluchaj sie co niektorych niemaja racji . Dlatego ze co niektorzy maja klapki i horyzont na poly modeling i maxa. :) Ciekawie sie zapowiada jak na taki programik . Polecam zamiescic V.I.P'a na http://www.smcars.net/forum tam napewno uzyskasz konkretniejsze uwagi co do moelu i modelingu . Z tego co wiem to tam wiekszosc w programach podobnych ala twoj robia. Pozdrawiam i czekam na updaty.
Napisano 25 Październik 200420 l Autor juz zamiescilem tam wipa od dluzszego czasu kozystam z tamtej stronki (http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=12822) mozna by prosic linka do tych tuyoriali z fiatem pińcetką i land rołwerem :)
Napisano 25 Październik 200420 l po prostu poszukaj kilka tutków ogólnie o modelowaniu a przedewszystkim zmniejsz illość poly bo farmy Silliconów to chyba nie masz :P
Napisano 25 Październik 200420 l Autor cha ale ja chce zeby to wszystko perfekt wygladalo wiec troszke poil musze zuzyc a kompa wcale niemam mocnego (athlonik 1.33 512ramu (na szynie 133mhz smiech na sali) radka 9550 128 ramu 64bity (ale podkrecony na maksa, co poprawilo wydajnosc o okolo 38%)) ale jakos sobie radze poprostu pliki graficzne dziele na kilka czesc i po kolei je obrabiam, no ale jak juz dochodzi do polaczenia tego wszystkiego w calosc to szlak mnie trafia 2-3 minut mysli (co za zlom) mozecie mi sie zzucic na plyte glowna i procka :)
Napisano 25 Październik 200420 l bardzo dobrze ci idzie, gnębi mnie tylko jak zrobiłeś tą siatkę we wlocie pod maską... sporo czasu minęło odkąd bawiłem się w ZModelerze i już nie pamiętam, żeby była tam opcja typu Array, lub chociażby kopiowanie w równych odstepach... tylko mi nie mów, że sam układałeś ją trójkąt po trójkącie ;) poza tym nie zwracaj uwagi na niektóre wypowiedzi, nie wszyscy tu zagłębiali się w ZModelera, ale po prostu muszą dorzucić swoje 3 grosze :>
Napisano 26 Październik 200420 l Autor juz mowie jak ja zrobilem, a mianowicie zrobilem jedno kuleczko 6-cio kontne skopiowalem przylozylem i scalilem i tak robilem i coraz wieksze elementy kopiowalem a puzniej poobcinalem co niepotrzebne wszystko jakos udalo mi sie zmiescic pod maske zajelo mi to wszystko jakies 5 min. Wiem ze to troszke chalupnicza metoda ale naprawde lubie zmoda jet prosty i przejzysty
Napisano 26 Październik 200420 l Autor no to zaczalem dzis w koncu modelowac w 3d maxie nieidzie mi zbyt dobrze ale poczatki sa zawsze trudne (moj nowy model to Nowy megane scenic)
Napisano 26 Październik 200420 l po mozolnym układaniu siatki w ZModelerze modelowanie w Maxie powinno być dla ciebie prostsze niż dłubanie w nosie ;) czekam na WIPa modelu z Maxa :) pozdrawiam
Napisano 28 Październik 200420 l Autor mam dosc dziwne pytanie ale jak sie scala punkty w jeden i niechodzi mi bynajmniej o przesowanie punktow wierzcholkowo
Napisano 28 Październik 200420 l (...) a kompa wcale niemam mocnego (athlonik 1.33 512ramu (na szynie 133mhz smiech na sali) radka 9550 128 ramu 64bity (ale podkrecony na maksa, co poprawilo wydajnosc o okolo 38%)) (...) Ja mam celerona 633, Riva TNT 32MB, 192MB RAM i 20 GB dysk! To jest dopiero złom!
Napisano 28 Październik 200420 l Autor wspulczuje, a co do tego pytania wyzej jest mi ktos w stanie odpowiedziec?
Napisano 28 Październik 200420 l Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chyba chodzi o WELD ( w Editable Poly ) gzdie lacza Ci sie 2 punkty po srodku odleglosci miedzy nimi, lub TARGET WELD gdzie laczysz 2 punkty w tym samym miejscu co jeden pkt. pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto