Skocz do zawartości

[Wizualizacja 3D budynku] - Praca inżynierska


UncleAo

Rekomendowane odpowiedzi

Hey! ;)

Jestem Piotrek i szukam pomocy! ;)

Za rok mam do napisania pracę inżynierską. Studiuję informatykę lecz jako pacę inżynierską chce wybrać sobie wizualizacje 3d budynku.

 

Grafiką komputerową interesuję się sporo czasu. Aktualnie pracuję w studiu fotograficznym wiec możecie się domyślić że przede wszystkim pracuję na grafice 2D...

 

Programy w których pracuję/pracowałem to : Photoshop/CorelDRAW/Lightroom/SonyVegas/AutoCAD.

 

I tutaj pojawia się mój problem. Jednocześnie wielka prośba do was

 

Krótko mówiąc mam jeszcze rok i muszę zacząć ogarniać w czym bede pracował i zapoznawać się z środowiskiem w jakim bede pracował.

 

Znalazłem starą pracę inżynierską. Zerknijcie :

 

Ja chce własnie cos takiego zrobić tylko badziej profesjonalnie ;P No wiecie ... chce aby było to " ŁaŁ" ! ;)

Jeśli ktoś serio będzie chciał mi pomoc to mały gift na "studencką flaszeczkę" będzie podesłany ! ;)

 

 

Dzieki i Pozdrawiam! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie. Ten budynek już jest zaprojektowany. Dokładnie ten który podesłałem na tym filmiku na YouTube. ;) To jest moja uczelnia. ;)

 

Po pierwsze to nie rób wizualizacji tego budynku, jest okropny :) Wybierz lepiej coś innego.

http://www.archdaily.com - znajdź sobie na tej stronie jakiś ładny obiekt, najlepiej mniejszy i prostszy. W artykułach najczęściej są rysunki jakie będziesz potrzebował.

 

Co do programów to polecałbym na start SketchUp + VRay, najłatwiejszy do nauki, a i rezultaty da się osiągnąć całkiem niezłe. Pozostaje jednak kwestia tego czy wizualizacja ma być zdjęciem czy animacją.