Shogun 3D Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Witam, uznałem, że najwyższy czas się pokazać. Jestem jeszcze zielony i wiem, że to widać, toteż proszę o wyrozumiałość. Jest to moja pierwsza poważniejsza pracka, ale wciąż traktuję ją tylko w kategoriach treningowych. Gdyby ktoś przy okazji wyjaśnił mi, dlaczego mapa rzucona na blat została centrycznie zdeformowana i jak to poprawić, byłbym wdzięczny.
Piotr Dobosz Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 co do mapy do wez modyfikator uvw map czy mi sie wydaje czy w scianach nie ma bumpa? pocicz jeszcze troche i bedzie oki:) pozdrawiam
curka Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 zgadzam sie z przedmowca, bedzie dobrze :) nastepnym razem uzyj innych map niz standardowe maxowe. pozdr
Ania Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 na te drewniane rogi tez daj uvw map, bo za duzy tiling scena troche bez logiki (wino w nieprzezroczystych kieliszkach lane z dzbanka na herbate, na stoliko bez krzesel). to jablko wyglada sztucznie, w zyciu nie widzialam tak bordowego jablka.
AGmakonts Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 sciany i belki bez mapowania jeszcze idzie przeboleć ale ten stolik to nawet jak nie będąc mistrzem maxa jestm porazony
AGmakonts Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 w myny modyfikacji masz mapowanie włącz cylindryczne z cap
Marcin Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 hmm ... to tak .. pojemnosc czajnika starczyla by na jeden kieliszek ... przecier z tego jednego jabłka zmiescil by sie zapewne w tym czajniku wysokosc stolika siegala by kostek w nogach przecietnego czlowieka ... ;) hmm cos jeszcze ? ;) a no jeszcze nie widzialem tak malych cegieł cale 0 proporcji ;)
olej Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 A mnie okrzyczeli ze zamieszczam nieukonczone prace w gal.