Shogun 3D Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Witam, uznałem, że najwyższy czas się pokazać. Jestem jeszcze zielony i wiem, że to widać, toteż proszę o wyrozumiałość. Jest to moja pierwsza poważniejsza pracka, ale wciąż traktuję ją tylko w kategoriach treningowych. Gdyby ktoś przy okazji wyjaśnił mi, dlaczego mapa rzucona na blat została centrycznie zdeformowana i jak to poprawić, byłbym wdzięczny.
Piotr Dobosz Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 co do mapy do wez modyfikator uvw map czy mi sie wydaje czy w scianach nie ma bumpa? pocicz jeszcze troche i bedzie oki:) pozdrawiam
curka Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 zgadzam sie z przedmowca, bedzie dobrze :) nastepnym razem uzyj innych map niz standardowe maxowe. pozdr
Ania Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 na te drewniane rogi tez daj uvw map, bo za duzy tiling scena troche bez logiki (wino w nieprzezroczystych kieliszkach lane z dzbanka na herbate, na stoliko bez krzesel). to jablko wyglada sztucznie, w zyciu nie widzialam tak bordowego jablka.
AGmakonts Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 sciany i belki bez mapowania jeszcze idzie przeboleć ale ten stolik to nawet jak nie będąc mistrzem maxa jestm porazony
AGmakonts Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 w myny modyfikacji masz mapowanie włącz cylindryczne z cap
Marcin Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 hmm ... to tak .. pojemnosc czajnika starczyla by na jeden kieliszek ... przecier z tego jednego jabłka zmiescil by sie zapewne w tym czajniku wysokosc stolika siegala by kostek w nogach przecietnego czlowieka ... ;) hmm cos jeszcze ? ;) a no jeszcze nie widzialem tak malych cegieł cale 0 proporcji ;)
olej Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 A mnie okrzyczeli ze zamieszczam nieukonczone prace w gal.
Recommended Posts