Napisano 22 Listopad 20168 l Nie wiem czy tytuł jest zrozumiały, więc opisze na przykładzie co mam na myśli. Powiedzmy, że mam do rozłożenia kilka / kilkadziesiąt tych samych obiektów. Oczywiście wciskam Shift i układam sobie obiekty za pomocą funkcji Copy. Czy istniej możliwość aby później te skopiowane obiekty przekonwertować na obiekty Instance Wiem, że można wykonać całą czynnośc od nowa kopiując obiekty jako Instance, ale co jeżeli taka sytuacja będzie wymagała zbyt dużego nakładu pracy i czasu. Może ktoś ma jakieś rozwiązanie tego problemu.
Napisano 22 Listopad 20168 l Są na scriptspot skrypty od tego, osobiście nie używałem żadnego, więc podrzucam pierwszy jaki znalazłem. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/instance-identical-geometry
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto