plasti Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Wrzucam pare ujec z oficjalnego konfiguratora Beetla, nad ktorym pracowalem w RealTimeUK. Bylem odpowiedzialny za przygotowanie setek roznych konfiguracji wnetrza oraz za wiekszosc materialow w scenie. Wszystko trzeba bylo przygotowac podwojnie z powodu Beetle Cabrio. Tutaj mozecie znalesc link do konfiguratora: http://www.volkswagen.co.uk/new/beetle-pa/configure http://www.volkswagen.co.uk/new/beetle-cab-pa/configure
2013 Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Rewelacja! W czym się modeluje takie wnętrze?
plasti Napisano 25 Listopad 2016 Autor Napisano 25 Listopad 2016 Rewelacja! W czym się modeluje takie wnętrze? to jest mix CADa i modeli recznie modelowanych, glownie siedzenia i elementy materialowe/skorzane byly prawdopodobnie modelowane w mayi
2013 Napisano 25 Listopad 2016 Napisano 25 Listopad 2016 Ciekawi mnie jak wyglądają takie pliki CAD, np. siedzenia. Zgaduję, że są to spliny uwzględniające przekrój takiego siedzenia, dzięki którym mogę rozkładać polygony np. w Maya.
plasti Napisano 25 Listopad 2016 Autor Napisano 25 Listopad 2016 Ciekawi mnie jak wyglądają takie pliki CAD, np. siedzenia. Zgaduję, że są to spliny uwzględniające przekrój takiego siedzenia, dzięki którym mogę rozkładać polygony np. w Maya. to sa pliki z deltagen, wydaje mi sie ze sa to pliki .step ale nie jestem pewien siedzenia akurat byly modelowane
KLICEK Napisano 25 Listopad 2016 Napisano 25 Listopad 2016 zia kierownica Ci sie flipnela na 2ga strone :/ tak to spoko
2013 Napisano 26 Listopad 2016 Napisano 26 Listopad 2016 to sa pliki z deltagen, wydaje mi sie ze sa to pliki .step ale nie jestem pewien siedzenia akurat byly modelowane Tak rozumiem, ale zastanawiałem się jak wyglądają referencje do takich siedzeń, zakładam że nie modeluje się ze zdjęć lecz korzysta z bazy "spline cage" z jakiegoś CAD'owskiego narzędzia, dobrze zgaduję? Ciekawi mnie jak wygląda taka baza.
plasti Napisano 26 Listopad 2016 Autor Napisano 26 Listopad 2016 Tak rozumiem, ale zastanawiałem się jak wyglądają referencje do takich siedzeń, zakładam że nie modeluje się ze zdjęć lecz korzysta z bazy "spline cage" z jakiegoś CAD'owskiego narzędzia, dobrze zgaduję? Ciekawi mnie jak wygląda taka baza. baza do modelowania jest plik CAD plus skany z prawdziwych siedzien aby dopasowac wszelakie niedociagniecia CADA :) ja robilem zawsze tak ze wrzucalem przygotowany plik CAD do zbrusha i uzywalem zremeshera i nastepnie dopasowywalem mesha do skanu w zbrushu albo w maxie
2013 Napisano 26 Listopad 2016 Napisano 26 Listopad 2016 No to teraz kapuje, nie miałem nigdy styczności ze skanem, ale z pewnością ułatwia modelowanie, dzięki za info. @plasti! :)
Pionier Napisano 20 Grudzień 2016 Napisano 20 Grudzień 2016 good job, nie robisz tam lipy :) wiedzialem ze sobie poradzisz hehe, a powiedz czy materialy sa PBR, uzywacie paintera/designera czy raczej wszystko po "staremu" ? pozdr, P.
plasti Napisano 21 Grudzień 2016 Autor Napisano 21 Grudzień 2016 good job, nie robisz tam lipy :) wiedzialem ze sobie poradzisz hehe, a powiedz czy materialy sa PBR, uzywacie paintera/designera czy raczej wszystko po "staremu" ? pozdr, P. nie ma lipy! no max, vray, nuke, fotek.... klasyka pytanie co by mialo znaczyc PBR w odniesieniu do V-raya?
Rekomendowane odpowiedzi