Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wrzucam pare ujec z oficjalnego konfiguratora Beetla, nad ktorym pracowalem w RealTimeUK. Bylem odpowiedzialny za przygotowanie setek roznych konfiguracji wnetrza oraz za wiekszosc materialow w scenie. Wszystko trzeba bylo przygotowac podwojnie z powodu Beetle Cabrio.

 

Tutaj mozecie znalesc link do konfiguratora:

 

http://www.volkswagen.co.uk/new/beetle-pa/configure

 

http://www.volkswagen.co.uk/new/beetle-cab-pa/configure

 

damian-bilinski-beetle-5.jpg?1479994885damian-bilinski-beetle-2.jpg?1479994793damian-bilinski-beetle-3.jpg?1479994796damian-bilinski-beetle-1.jpg?1479994791damian-bilinski-beetle-4.jpg?1479994799

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
  2013 napisał:
Rewelacja!

W czym się modeluje takie wnętrze?

 

to jest mix CADa i modeli recznie modelowanych, glownie siedzenia i elementy materialowe/skorzane byly prawdopodobnie modelowane w mayi

Napisano

Ciekawi mnie jak wyglądają takie pliki CAD, np. siedzenia.

Zgaduję, że są to spliny uwzględniające przekrój takiego siedzenia, dzięki którym mogę rozkładać polygony np. w Maya.

Napisano
  • Autor
  2013 napisał:
Ciekawi mnie jak wyglądają takie pliki CAD, np. siedzenia.

Zgaduję, że są to spliny uwzględniające przekrój takiego siedzenia, dzięki którym mogę rozkładać polygony np. w Maya.

 

to sa pliki z deltagen, wydaje mi sie ze sa to pliki .step ale nie jestem pewien

 

siedzenia akurat byly modelowane

Napisano
  plasti napisał:
to sa pliki z deltagen, wydaje mi sie ze sa to pliki .step ale nie jestem pewien

 

siedzenia akurat byly modelowane

 

Tak rozumiem, ale zastanawiałem się jak wyglądają referencje do takich siedzeń, zakładam że nie modeluje się ze zdjęć lecz korzysta z bazy "spline cage" z jakiegoś CAD'owskiego narzędzia, dobrze zgaduję?

 

Ciekawi mnie jak wygląda taka baza.

Napisano
  • Autor
  2013 napisał:
Tak rozumiem, ale zastanawiałem się jak wyglądają referencje do takich siedzeń, zakładam że nie modeluje się ze zdjęć lecz korzysta z bazy "spline cage" z jakiegoś CAD'owskiego narzędzia, dobrze zgaduję?

 

Ciekawi mnie jak wygląda taka baza.

 

baza do modelowania jest plik CAD plus skany z prawdziwych siedzien aby dopasowac wszelakie niedociagniecia CADA :)

 

ja robilem zawsze tak ze wrzucalem przygotowany plik CAD do zbrusha i uzywalem zremeshera i nastepnie dopasowywalem mesha do skanu w zbrushu albo w maxie

Napisano

No to teraz kapuje, nie miałem nigdy styczności ze skanem, ale z pewnością ułatwia modelowanie, dzięki za info. @plasti! :)

Napisano

good job, nie robisz tam lipy :)

wiedzialem ze sobie poradzisz hehe, a powiedz czy materialy sa PBR, uzywacie paintera/designera czy raczej wszystko po "staremu" ?

 

pozdr,

P.

Napisano
  • Autor
  Pionier napisał:
good job, nie robisz tam lipy :)

wiedzialem ze sobie poradzisz hehe, a powiedz czy materialy sa PBR, uzywacie paintera/designera czy raczej wszystko po "staremu" ?

 

pozdr,

P.

 

nie ma lipy!

 

no max, vray, nuke, fotek.... klasyka

 

pytanie co by mialo znaczyc PBR w odniesieniu do V-raya?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności